به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد ، در مسابقات دوومیدانی پسران که با حضور 6 تیم دانشگاه شهرکرد، اصفهان،کاشان، یزد ، صنعتی اصفهان و اردکان در 17 رشته در یزد برگزار شد، فرشید سهرابی در 5000 متر مقام اول و در1500 متر مقام دوم ، رضا بوگری در10000 متر مقام دوم و در 5000 متر مقام سوم، سجاد سعیدی در 400 متر با مانع مقام سوم، ساسان صادقی در پرتاب نیزه مقام سوم، در4 در 400 مترتیمی دانشگاه شهرکرد مقام سوم را کسب کرد.

درمسابقات کشتی که با حضور 6 تیم دانشگاه شهرکرد، اصفهان،کاشان، یزد ، صنعتی اصفهان و هنر اصفهان در دو بخش آزاد و فرنگی در اصفهان برگزار شد، در کشتی آزاد وزن 74کیلوگرم حمید غلامی مقام اول، محمد شکرالهی در وزن 125 کیلوگرم مقام اول، میثم زمانی در وزن65 کیلوگرم مقام دوم، خسرو سلیمی در وزن 61 کیلوگرم مقام سوم و در کشتی فرنگی امیرحسین جعفریان دروزن 63 کیلوگرم مقام اول را کسب کردند.

در مسابقات کاراته پسران که با حضور 5 تیم دانشگاه شهرکرد، اصفهان،کاشان، یزد ، صنعتی اصفهان در دو بخش کاتا و کمیته در اصفهان برگزار شد، نوید خسروی مقام دوم کمیته و امیر شکوه مقام سوم کاتا را کسب کردند.

در مسابقات تکواندو دختران که با حضور 6 تیم دانشگاه شهرکرد، اصفهان،کاشان، یزد ، صنعتی اصفهان و هنر اصفهان در کاشان برگزار شد در وزن 67- خانم فرزانه احمدی مقام سوم را کسب کرد.

گفتنی است، مسابقات دور انتخابی چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در 10 منطقه برگزار می شود و تیم ها و نفرات برتر به المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور به میزبانی دانشگاه شیراز در تیرماه سال ۱۳۹۷ اعزام می شوند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 878677
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.