منصور کیانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: زارع نماینده وزن 76 کیلوگرم ایران در رقابت های جام فدراسیون آذربایجان خواهد بود.
وی ادامه داد: این رقابت ها طی روزهای 26 و 27 فروردین به میزبانی شهر باکو و با حضور 25 کشور برگزار خواهد شد.
کیانی با بیان اینکه ملی پوشان نوجوان ایران شب گذشته عازم این رقابت ها شده اند، گفت: هدایت این تیم برعهده غلامرضا محمدی قرار دارد.
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه در ادامه به ارزیابی آخرین وضعیت کشتی کرمانشاه پرداخت و گفت: باید اذعان کرد که کشتی استان در سه چهار سال اخیر پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته است.
وی افزود: تا چند سال قبل نام کشتی کرمانشاه به کلی محو شده بود و هیچ اثری از کشتی گیران کرمانشاهی در رده های سنی مختلف به چشم نمی خورد اما امروز شرایط کاملا عوض شده است.
کیانی ادامه داد: امروز در تمامی رده های سنی اعم از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ملی پوش داریم و در مسابقات مختلف برای کشورمان افتخارآفرینی می کنند.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه اضافه کرد: قهرمانی در کشتی فرنگی قهرمانی کشور گروه ب، نایب قهرمانی در کشتی آزاد گروه الف، برگزاری شایسته مسابقات جام جهانی 2017، اعزام تیم منتخب استان به رقابت های بین المللی جام دانکلوف بلغارستان و ... تنها گوشه هایی از پیشرفت های کشتی کرمانشاه در یکی دو سال اخیر بوده است.
وی گفت: روند بسیار خوبی در کشتی کرمانشاه در پیش گرفته شده و بازهم داریم جایگاه سابق را پیدا می کنیم و مطمئنا تا یکی دو سال آینده حرف های بسیار بیشتری برای گفتن خواهیم داشت.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.