به گزارش ایرنا، ساسان تیموری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این شرکت خدمات رسان در راستای حفظ محیط زیست با اخذ استانداردها و گواهینامه های ایزو بین المللی در سیستم مدیریت کیفیت، سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی به این رتبه دست یافت.
وی، کسب گواهی بین المللی سیستم مدیریت محیط زیست و سیستم رضایت مندی مشتریان و آراستگی اداری از شرکت TUV INTERSERT آلمان از دیگر اقدامات شرکت ملی پخش فرآوده های نفتی منطقه استان در دولت تدبیر و امید ذکرکرد.
سرپرست شرکت ملی پخش فرآوده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری افزود: تجهیز سیستم تصفیه پساب صنعتی مطلوب با حوضچه های تفکیک و تبخیر مناسب و دفع اصولی پسماند های عادی، ویژه و صنعتی و توسعه فضای سبزدرشرکت با کاشت حدود 11 هکتار گونه های درختی سازگار با اقلیم منطقه، از جمله فعالیت های خدمات سبز بوده است.
تیموری گفت:اندازه گیری آلاینده های زیست محیطی و ارزیابی نتایج، ارزیابی و اجرای برنامه با توجه به مناسبت های زیست محیطی، در راستای مسوولیت پذیری اجتماعی در حوزه محیط زیست بوده است .
وی تاکید کرد: جایگزین کردن گاز طبیعی شهری به جای سوخت مایع با ترغیب مصرف کنندگان با پیگیری و ارائه تسهیلات مناسب به 146 مصرف کننده عمده در سطح استان از معیارهای تاثیرگذار در دریافت تندیس سیمین و گواهینامه( JIZ )توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال وبختیاری در حوزه خدمات سبز کشور بوده است.
به گزارش ایرنا، میزان مصرف بنزین معمولی در 9 ماهه امسال 192 میلیون و 837 هزار لیتر برآورد شد این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد افزایش داشته است.
افزون بر 5 میلیون لیتر بنزین سوپر نیز در جایگاه های سوخت عرضه شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 16 درصد افزایش نشان می دهد.
6199/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.