تورج احمدپور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: فرآیند تعیین پیمانکار و مکان یابی برای حفر چاه جدید برای روستای مذکور در دستورکار قرار دارد که با مشخص شدن پیمانکار و روند قانونی عملیات حفاری و اتصال امیرآباد به مدار شبکه آبرسانی در کمترین زمان ممکن از سر گرفته خواهد شد.
وی تصریح کرد: هم اکنون با آبرسانی سیار به منطقه هیچ گونه محدودیت و مشکلی برای آبرسانی وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری از آبرسانی سیار به 11 هزار و 700 نفر از روستاییان این استان خبر داد.
احمدپور افزود: با وقوع خشکسالی های اخیر آبرسانی به مناطق روستایی استان دشوار شده است، اما با تدابیر لازم به همه مناطق آبرسانی در حال انجام است و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.
وی ادامه داد: درحالی که سال گذشته 40 روستای استان با تانکر آبرسانی می شد، اما با بهره برداری از تعدادی مجتمع های آبرسانی در سال جاری، 10 روستا از نعمت آب لوله کشی بهره مند شدند و 30 روستای دیگر همچنان آبرسانی سیار می شود.
به گزارش ایرنا، از 754 روستای چهارمحال و بختیاری، 463 روستا زیرپوشش صدور قبض آب است و 600 روستا نیز از خدمات آب و فاضلاب روستایی بهره مند هستند.
روستای امیرآباد شهرستان کیار با بیش از 500 نفر جمعیت در 70 کیلومتری شهرکرد قراردارد.
چهارمحال و بختیاری در یک دهه اخیر با بحران خشکسالی روبرو شده است و بهترین کار برای جبران خشکسالی ، بهنیه مصرف آب و صرفه جویی و جلوگیری از هدرروی آب اعلام شده است.
6199
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.