به گزارش ایرنا، خانمحمد غیبی حاجیور پیش از خطبه های نماز جمعه شهرکرد در مصلی امام خمینی (ره) تاکید کرد: پس از شناسایی مشکلات مردم و انعکاس آن به مسئولان، تدابیر لازم برای رفع آن اندیشیده می شود.
وی افزود: استفاده از نظرات نخبگان، صاحبنظران و پژوهشگران مرتبط با حوزه شوراهای اسلامی شهر و روستا در دستور کار شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
غیبی حاجیور تصریح کرد: اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری آسیب شناسی شوراهای دوره های قبل را با هدف رفع کاستی ها و بهبود نقاط قوت آغاز کرده است.
وی یادآور شد: به همین منظور آموزش تمامی اعضای شورای اسلامی شهر و روستا به عنوان یکی از مهمترین اولویت های شورای اسلامی استان محسوب می شود.
رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: دولتمردان بایستی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا را بازوان توانمند خود خود بدانند.
غیبی حاجیور تاکید کرد: برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده در اسناد بالادستی و توسعه ای مرتبط با فعالیت شوراها حمایت فکری مردم و شهروندان را می طلبد.
یکهزار و 888 نفر در شوراهای اسلامی شهر و روستای چهارمحال و بختیاری عضویت دارند.
از این تعداد یکهزار و 839 مرد و 49 نفر زن هستند.
در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری 9 نفر به نمایندگی از شهرستان های 9 گانه استان حضور دارند که 2 نفر از آنان عضو شورای عالی استان های کشور هستند.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.