به گزارش ایرنا،این راهپیمایی با حضور اقشار مختلف مردم در آستانه ورود به جشن چهل سالگی بهار بهاری در نقاط شهری و روستایی استان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.
آیین راهپیمایی 22 بهمن در 142نقطه از چهارمحال و بختیاری و در مرکز استان از میدان 12 محرم (فلکه آبی) به سمت چهار راه بازار تا میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان در حال برگزاری است.
در شهر فرخشهر نیز از میدان انقلاب به سمت میدان بسیج تا مسجد جامع، سورشجان از بلوار انقلاب به سمت گلزار مطهر شهدا، شهر هفشجان از مسجد جامع به سمت میدان امام حسین (ع) و طاقانک از چهارراه ولی‌عصر (عج) به سمت گلزار مطهر شهدا برگزار می شود.
این راهپیمایی در شهر کیان از میدان معلم به سمت گلزار مطهر شهدا، شهر نافچ از میدان امام حسین (ع) به سمت گلزار مطهر شهدا، سودجان از مسجد صاحب الزمان (عج) به سمت گلزار مطهر شهدا و هارونی از میدان امام حسین (ع) به سمت گلزار شهدا اجرا می شود.
در لردگان از چهار راه بسیج به سمت مصلی اولی‌الامر، در آلونی از میدان امام حسین (ع) به سمت دبیرستان ارشاد، مالخلیفه از سه راهی آموزش و پرورش به سمت گلزار شهدا، منچ از گلزار مطهر شهدا به سمت دبیرستان شبانه روزی شهید بهشتی، رودشت از چهار راه معلم به سمت میدان بسیج برگزار می شود.
راهپیمایی 22 بهمن ماه در بروجن از میدان آزادی به سمت گلزار مطهر شهدا، بلداجی از میدان انقلاب به سمت گلزار مطهر شهدا، گندمان از میدان معلم به سمت گلزار شهدا، فرادنبه از مقابل بسیج حوزه امام سجاد به سمت گلزار شهدا، سفید دشت از مقابل مسجد جامع به سمت گلزار شهدا و شهر نقنه از میدان امام خمینی(ره) به سمت امامزاده میرحیدرشاه (ع) در حال برگزاری است.
این راهپیمایی در فارسان از میدان امام خمینی (ره) به سمت خیابان شهید داودی به سمت میدان 22 بهمن، جونقان از مقابل مسجدالنبی (ص) به سمت مسجد زینب کبری (س)، باباحیدر از میدان نیایش به سمت گلزار شهدا، پردنجان از مقابل مسجد صاحب الزمان (عج) به سمت گلزار شهدا، چلیچه از مقابل مسجد صاحب الزمان (عج) به سمت امامزاده سید سعید و گوجان از مقابل دبیرستان مهدیه به سمت گلزار شهدا برگزار می شود.
در اردل از ابتدای بلوار شهدا به سمت گلزار شهدا، میانکوه- سرخون از سرچشمه به سمت گلزار شهدا، دشتک از مقابل پایگاه مقاومت بسیج تا گلزار شهدا و کاج از مقابل مسجد امام حسین (ع) به سمت گلزار شهدا برگزار خواهد شد.
راهپیمایی جشن انقلاب در چلگرد کوهرنگ از مقابل مسجد جامع به سمت سه راهی فرمانداری،صمصامی از مقابل بخشداری به سمت روستای بهمن آباد، بازفت از مقابل بخشداری به سمت روستای چم قلعه برگزار می شود.
در شلمزار نیز از مقابل مسجد ابوالفضل العباس (ع) به سمت مسجد امام حسین(ع)،ناغان از میدان نماز به سمت دبیرستان دخترانه نرجس، گهرو از مقابل مسجد جامع به سمت مسجد علی‌ ابن‌ ابیطالب (ع) و دستنا از چهارراه فارابی به سمت حسینیه صاحب‌الزمان (عج) برگزار می شود.
در شهر بن نیز از مقابل مسجد جامع به سمت گلزار مطهر شهدا و وردنجان از مقابل مسجد جامع به سمت گلزار مطهر شهدا راهپیمایی باشکوه 22 بهمن برگزار خواهد شد.
راهپیمایی در سامان از میدان بسیج به سمت حسینیه صاحب الزمان (عج) با حضور اقشار مردم برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، همزمان با دهه فجر امسال 5 هزار برنامه اجرا و 250 طرح عمرانی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری بهره برداری شد.
خبرنگار: محمود رئیسی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.