به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی نکونام روز شنبه به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن ماه با صدور پیامی که یک نسخه از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت اعلام کرد: در این مقطع، امت اسلامی ایران به تبعیت از امام راحل این درخت نورانی را غرص کردند و انقلاب شکل گرفت.
به گفته وی ، مردم انقلاب را به تمام وجود از خودشان دانستند و می دانند و انقلاب مولد ملت است و تا امروز هم پای پرورش این فرزندشان ایستاده اند و از طرفی همه می‌دانند که این حرکت یک حرکت تمام عیار فرهنگی، معنوی و دینی است که در راستای بعثت نبی خاتم(ص) شکل گرفته است.
در این پیام آمده است:امام راحل(ره‌) نیز در این مقطع همان اسلامی را که می‌رفت تا جان او بگیرند و او را با انواع چالش‌ها مواجه کنند، به اسلام جان بخشید و در برابر چالش‌هایی که در مقابل اسلام ایجاد کرده بودند ایستادند و اسلام در دنیا مطرح و به عنوان یک مکتب حیات بخش و مکتب انسان‌ساز شناخته شد و تمام توطئه‌ها خنثی شد.
حجت الاسلام نکونام تاکید کرد :آثار و برکات انقلاب برای مردم محسوس است و این حرکت را در این مقطع به طور کامل استثنایی می‌دانند و یک کار نُو، ابتکاری و خلاق برای خودشان قلمداد می‌کنند و از این رو از این انقلاب پاسداری کردند و پای این انقلاب ایستادند .
در این پیام آمده است:به طور قطع ما نمی‌پرسیم انقلاب برای ما چه کرد؟ بلکه برعکس ما می‌پرسیم ما برای انقلاب چه کردیم؟ چون انقلاب برخاسته از مفاهیم اسلام است و اسلام برای انسان ها، ابدیت و حیات ابدی می‌آورد.
وی به فرارسیدن چهلمین بهار انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: فتنه‌ها یکی پس از دیگری طی این سال‌ها خنثی شده است و امسال فتنه‌ای که دشمن خیلی به آن دل بسته بود نیز از سوی مردم خثنی شد.
در این پیام آمده است: فتنه‌ای که از سوی دشمن برنامه‌ریزی طولانی شده و قصدشان این بود که انقلاب را به پایان برسانند و به خیالی واهی و باطل خودشان انقلاب را تمام کنند، به فضل پروردگار این بار هم مثل دفعات قبل تیرشان به سنگ خورد و به جایی نرسید و مردم به صحنه آمدند و حتی بدون اینکه دعوت هم بشوند در حرکت خودجوش به صحنه آمدند و از یکدیگر سبقت گرفتند و استان‌ها و شهرها یکی پس از دیگری به میدان آمدند و از انقلاب حمایت کردند و توطئه دشمن را به خودش باز گرداندند.
امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: روز 22 بهمن از روزهایی است که باید پاسخ نهایی را به دشمن داد و باید باز یک بار دیگر محکم و مستحکم با مشت‌های گره کرده به صحنه آمد و به دشمن فهماند که ما هستیم و انقلاب را رایگان به دست نیاوردیم که بخواهیم رایگان از دست بدهیم.
در این پیام آمده است: انقلاب به ما حیات بخشید و مستکبرین را خوار کرد، انقلاب ارمغان‌های اقتصادی فراوان داشته است و فرهنگ و عزت انسانی را به ما ارمغان آورده است.
به گفته وی،امسال همه می آییم و با مشت‌های گره کرده محکم و مقاوم یک بار دیگر یک «نَه» محکم به دشمن می‌گوییم و پیوند خودمان را در درون مستحکم می‌کنیم و ولایتمداری‌مان و لبیک به مقام منیع ولایت و تداوم بخشیدن به راه امام و شهدا را باز تکرار می‌کنیم و یک جشن واقعی و تمام عیار را در روز 22 بهمن به فضل الهی به منصه ظهور خواهیم رساند و یک جهاد دیگر و یک عبادت دیگر را رقم خواهیم زد.
در پایان آمده است: من یقین دارم مومنین برای آمدن روز 22 بهمن به خیابان وضو می‌گیرند و قبل با یک طهارت ظاهری و باطنی در خیابان می‌آیند تا یک وظیفه عبادی، یک وظیف دینی، اجتماعی، سیاسی را برای رضای خدا انجام دهند و این نگاه ما به حرکت‌هایمان و دفاعمان از انقلاب است و به قطع اگر با این نگاه از انقلاب حمایت کنیم، نصرت الهی را هم روز به روز بیشتر خواهیم داشت.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی 22 بهمن امسال همزمان با سراسر کشور روز یکشنبه این هفته در 142 منطقه مختلف شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری به صورت متمرکز برگزار می شود.
این راهپیمایی در مرکز چهارمحال و بختیاری از میدان 12 محرم (فلکه آبی) به سمت چهارراه بازار تا میدان امامزادگان حلیمه خاتون و حکیمه خاتون (س) با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.
دریافت کننده و انتشار دهنده: محمود رئیسی
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.