مجید نظری شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 83 میلیارد و 965 میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.
وی ادامه داد: از این تعداد 13 طرح در شهرستان سامان با اعتباری بالغ بر 79 میلیارد و 365 میلیون ریال در بخش های کشاورزی، برق رسانی، اصلاح شبکه برق، بهداشت و درمان، خدماتی، تولیدی، ورزشی و فضای سبز بهره برداری شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه از افتتاح سرویس فیبرنوری مخابرات تحت عنوان 'تانوما' در شهر فرخشهر خبر داد و گفت: اجرای این طرح با اعتباری افزون بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال انجام گرفته است.
نظری همچنین به بهره برداری از 5 طرح آبرسانی در مناطق روستایی استان اشاره کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح ها 50 هزار نفر در 22 روستای استان از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شدند.
وی خاطرنشان کرد: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 210 میلیارد ریال در مناطق روستایی شهرستان های اردل، لردگان، کوهرنگ و بروجن اجرا شده است.
به گزارش ایرنا، همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 332 طرح در این استان با 4 هزار و 20 میلیارد ریال بهره برداری یا کلنگ زنی می شود.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.