به گزارش ایرنا، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان روز شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: 265 میلیارد ریال از این تسهیلات به بهسازی و نوسازی 22 طرح و واحد صنعتی با ایجاد 200 فرصت شغلی جدید و 96 میلیارد ریال برای 20 طرح کشاورزی با ایجاد 33 اشتغال جدید اختصاص می یابد.
سید نعیم امامی، طرح های مشمول این تسیهلات را صنایع فلزی، معدنی، کانی های غیرفلزی، نساجی، دامپروری و شیلات عنوان کرد.
وی تثبیت اشتغال این واحدها را حدود 180 نفر عنوان کرد و ادامه داد: بانکهای عامل تا تیرماه سال آینده این تسهیلات را با سود 18 درصد در اختیار متقاضیان قرار می دهند.
به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری نیز در این کارگروه در پیوند با وضعیت زیرساخت شهرک های صنعتی استان اظهار کرد: از 29 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان 21 واحد فعال، 22 واحد برخوردار از آب، 23 واحد برخوردار از برق و روشنایی، 22 واحد بهره مند از نعمت گاز و پنج شهرک بهره مند از تصفیه خانه فاضلاب است.
علیرضا شفیع زاده افزود: برای برخورداری از خدمات مخابراتی، هشت شهرک نیز از فیبر نوری برخوردار است و سه شهرک هفشجان، گندمان و لردگان بزودی به این تعداد افزوده می شود.
وی در ادامه نیاز شهرک های صنعتی به نیروی برق را 345 مگاوات عنوان کرد و افزود: 218 مگاوات از این میزان تامین شده است.
شفیع زاده تحقق وعده تخصیص 32 میلیون متر مکعب آب به شهرکهای گندمان و بلداجی از سدها و خطوط انتقال آب را از دیگر اقدامات موثر در پیوند با حل بحران کم آبی در شهرک های صنعتی برشمرد.
خبرنگار: شکوفه سلیمانی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
8125/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.