علی مویدی شامگاه شنبه در پاسخ به پرسش ایرنا مبنی بر منابع درآمدی و هزینه ایجاد اشتغال معتادان افزود: محدودیت مالی برای ایجاد اشتغال معتادان بهبود یافته وجود ندارد.
وی در ادامه تصریح کرد: در صورتی که کارفرمایان، معتادان بهبود یافته را بکارگیری کنند، از تسهیلات ارزان قیمت و پرداخت بخشی از حق بیمه بهره مند می شوند.
به گفته وی، مانایی بهبود یافتگان بین 20 تا 40 درصد است که این میزان به نوع مشارکت مردم، نگاه مردم به اعتیاد و افراد مبتلا به این بیماری بستگی دارد.
مویدی همچنین در جمع خبرنگاران استان با بیان اینکه 75 درصد کشفیات مواد مخدر در مرز و حاشیه مرزهای کشور است، افزود: 65 درصد کشفیات منشاء اطلاعاتی دارد.
به گفته وی، بیشترین میزان کشفیات در استان های جنوب شرق کشور بوده و از سویی سیاست مقابله ای این ستاد طی سال جاری تمرکز بر سه استان سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان بوده است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مقابله و پیشگیری در استان چهارمحال و بختیاری گفت: برخورد با شبکه ها و خرده فروشان و پاکسازی محلات و ماندگاری آثار مقابله در نقاط آلوده از برنامه های اجرایی در استان چهارمحال و بختیاری بوده که برخی از این اقدامات الگویی موفق برای کشور است.
خبرنگار:سمیه پناهنده**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7360/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.