به گزارش ایرنا، یوسف اسلامی باباحیدری روز پنجشنبه در نشست رئیسان شورای اسلامی شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: رفع مشکلات شوراها اولویت بندی و راهکارهای قانونی، علمی و عملی برای رفع این مشکلات ارائه می شود.
وی افزود: برگزاری نشست های هم اندیشی بین اعضای شوراهای اسلامی با شورای اسلامی استان نقش مهمی در شفاف سازی مشکلات و برنامه ریزی به منظور رفع آن دارد.
اسلامی باباحیدری تصریح کرد: اعضای شوراهای اسلامی باید حلقه مفقوده ارتباطی بین مردم و مسئولان را پیدا و در راستای تقویت ارتباط بین این دو گروه تلاش کنند.
رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: آموزش اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا به منظور ارتقای کمی و کیفی عملکرد شوراهای اسلامی در دستور کار قرار دارد.
خانمحمد غیبی اظهار کرد: اعضای شوراهای اسلامی برای دستیابی به اهداف توسعه ای در بخش های مختلف شهر و روستا باید از سیاسی کاری، جناح بازی و سلیقه نگری خودداری کنند.
وی یادآور شد: منفعت مردم در گرو تلاش شبانه روزی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و تقویت ارتباط با مسئولان در رده های مختلف مدیریتی ملی و استانی است.
نماینده شوراهای اسلامی شهرستان شهرکرد در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: شناسایی و رفع خلاء های قانونی شوراهای اسلامی شهر و روستا باید در دستور کار قرار گیرد.
فرهاد رئیسی دهکردی تاکید کرد: هم اینک برخی مسئولان دستگاه های اجرایی شوراهای اسلامی را رقیب خود می دانند.
وی افزود: رفع سریع تر مشکلات مردم شهرها و روستاهای کشور و چهارمحال و بختیاری نیازمند تعامل، همراهی و اتحاد بیشتر بین بخش خصوصی، مسئولان دستگاه های اجرایی و قشرهای مختلف است.
رئیسی دهکردی تصریح کرد: هدایت شوراهای اسلامی شهر و روستا به سمت و سوی درآمدزایی پایدار و برنامه مندی به منظور ارتقای درآمد شهرداری ها باییستی به طور جدی پیگیری و اجرایی شود.
شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری 9 نماینده از شهرستان های 9 گانه استان دارد که از این تعداد 2 نماینده در شورای عالی استان ها عضو هستند.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.