مدیر سینما غدیر شهرکرد گفت: اکران جشنواره بین المللی فیلم فجر امسال در سینما غدیر مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری انجام می شود.
نورالله بنی مهدی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: آثار جشنواره فیلم فجر همزمان با تهران از شنبه 14 تا یکشنبه 22 بهمن در سینما خانوادگی غدیر شهرکرد اکران می شود.
به گفته وی، علاقه مندان به دیدن این آثار می توانند از روز نهم بهمن ماه با شماره 03833334144تماس بگیرند و نسبت به رزور بلیت برای روزهای جشنواره اقدام کنند.
بنی مهدی افزود: از 22 فیلم جشنواره 14اثر در بخش سودای سیمرغ بعد ازظهرها در سه سانس اکران می شوند و 4 فیلم برگزیده جشنواره کودک و نوجوان نیز در طول جشنواره صبح ها برای کودکان و خانواده ها پخش می شود.
به گفته وی، امسال فیلم های لاتاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان، جشن دلتنگی پوریا آذربایجانی، هایلایت اصغر نعیمی، مصادره مهران احمدی، اتاق تاریک روح‌الله حجازی، عرق سرد سهیل بیرقی، تنگه ابوقریب بهرام توکلی و کامیون کامبوزیا پرتوی در شهرکرد اکران می شود.
بنی مهدی افزود: فیلم های شعله‌ور حمید نعمت‌الله، امپراطور جهنم پرویز شیخ طادی، سرو زیر آب به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر و انیمیشن فیلشاه به کارگردانی هادی محمدیان نیز در شهرکرد به روی پرده نقره ای خواهد رفت.
به گزارش ایرنا، سینما غدیر شهرکرد پس از یک دهه امسال از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری فعال شد و پیش از این در 2 سال آثار جشنواره فجر در سینما بهمن حوزه هنری استان اکران می شد.
خبرنگار و انتشار دهنده: محمود رئیسی
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.