مهرداد قطره سامانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با این میزان بارش، 30 میلی متر به میانگین بارش های سال زراعی استان افزوده شد.
وی ادامه داد: ارتفاع برف همچنین در ایستگاه دوآب صمصامی 15 سانتی متر، بن 10 سانتی متر، فارسان 10 سانتی متر، شهرکرد 5 سانتی متر و سایر نقاط استان بین 4 تا 5 سانتی متر گزارش شده است.
قطره سامانی تصریح کرد: این سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز در استان فعال است و پس از آن به تدریج از استان خارج می شود.
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: میانگین بارش ها در استان ها به 60.6 میلمتر رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 76 درصد و در مقایسه با میانگین بلندمدت دوره مشابه 78 درصد کاهش دارد.

**امدادرسانی به 20 خودرو گرفتار برف در چهارمحال و بختیاری
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری از امدادرسانی به سرنشینان 20 خودروی گرفتار در برف در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.
احمد جمشیدی افزود: درحالی که از بامداد شنبه شاهد بارش برف در بسیاری از نقاط استان هستیم به سبب کولاک و برف در محورهای ارتباطی چهار شهرستان، تردد به سختی انجام می گیرد.
جمشیدی با بیان اینکه تردد در محورهای ارتباطی برف گیر با زنجیرچرخ و رعایت نکات ایمنی امکانپذیر است، تصریح کرد: 42 نیروی امدادی به همراه 32 دستگاه ماشین آلات، امدادرسانی به مسافران در راه مانده را انجام دادند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: 300 راهدار در قالب 47 اکیپ در محورهای ارتباطی استان به ویژه گردنه ها در حال آماده باش قرار دارند.
بنابر گزارش هواشناسی چهارحال و بختیاری سیستم بارشی فعال در استان تا اواخر روز یکشنبه منجر به بارش برف و باران می شود و پس از آن به تدریج از استان خارج می شود.
خبرنگار: خاطره حسین زاده
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.