مهراب فرجی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این میزان تسهیلات برای تولید 188 هزار تن محصول باغی، تامین و توزیع یک میلیون و 400 هزار اصله نهال استاندارد، سه هزار و 485 هکتار توسعه باغات آبی دیم و گیاهان دارویی و 5 هکتار افزایش سطح محصولات گلخانه ای استان مورد نیاز است.
وی افزود: از این میزان تسهیلات 150 میلیارد ریال برای تولید محصولات باغی، 10 میلیارد ریال به منظور تامین نهال های استاندارد، 340 میلیارد ریال در راستای توسعه باغات و 75 میلیارد ریال ویژه توسعه گلخانه ها اختصاص می یابد.
فرجی تصریح کرد: با دستیابی به اهداف پیش بینی شده در حوزه تولیدات باغی چهارمحال و بختیاری، زمینه اشتغال مستقیم 840 نفر در این بخش فراهم خواهد شد.
وی یادآور شد: با تحقق برنامه های پیش بینی شده در حوزه تولیدات باغی چهارمحال و بختیاری، زمینه افزایش محصولات این بخش از 180 به 188 هزار تن می رسد که نسبت به سال قبل هشت هزار تن افزایش می یابد.
به گزارش ایرنا ، سالانه در چهارمحال و بختیاری بیش از یک میلیون و 500 هزار تن محصولات باغی، زراعی، دامی و شیلاتی تولید می شود و سطح زیرکشت استان 270 هزار هکتار با 66 هزار بهره بردار است.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده:محمود رئیسی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.