به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردارمحمد شرفی در نوزدهمین همایش روسا و فرماندهان کوپ استان چهارمحال و بختیاری گفت: اعتماد مردم به پلیس تضمین کننده امنیت جامعه است و پلیس مقتدر که حکایت از امنیت جامعه دارد دارای سه شاخص دقت ،صحت و سرعت در ماموریت ها و امور محوله است.

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی کشور با اشاره به تاثیر تعامل بین سازمانی در موفقیت ماموریت ها گفت: بهترین مدیر کسی است که از ظرفیت هم افزائی و تعامل با دیگر سامانها بیشتر استفاده را برده و در تحقق اهداف سازمان تسریع نماید.

ناجا سازمانی بهره مند از فناوری های نوین ، یادگیرنده و مسئولیت گرا است

وی افزود: ناجا سازمانی بهره مند از فناوری های نوین ، یادگیرنده، مسئولیت گرا و دارای ظرفیت بالای جذب مشارکت و اعتماد اجتماعی است که با منطق زبانی اعتماد سازی می کند و درنتیجه جریانات اجتماعی را به خوبی مدیریت می کند.

این مقام ارشد انتظامی ناجا با اشاره به تلفیق فعالیت های کوپ با تکنولوژی نوین بیان کرد: با برون سپاری امور کوپ شش میلیون کاهش مراجعات مردمی داشتیم که این موضوع نقش بسزائی در کاهش هزینه های سازمان در همه حوزه های ماموریتی داشته است.

سردار&شرفی& از کاهش شاخص ها در اکثر جرائم خبر داد و با اشاره به تدین ، ولایت مداری و اصالت مردم استان چهارمحال و بختیاری گفت: سهم جرائم در این استان را کمتر از دو درصد اعلام کرد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا نقش حرکت جهادی فرماندهان و کارکنان فرماندهی انتظامی استان و تعامل موثر با مردم ، مسولان و نهادها حاکمیتی را در کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش کشفیات را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: اقدام هوشمندانه پلیس استان در کنترل افراد سابقه دار نقش مهمی در پیشگیر ی از ناهنجاری های اجتماعی داشته است.

کشف 100 درصدی سرقت به عنف در چهارمحال و بختیاری

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی کشور در ادامه با اشاره به کشف 100 درصدی سرقت به عنف در استان گفت: با مجاهدت شبانه روزی فرماندهان و کارکنان فرماندهی انتظامی استان به ویژه در حوزه کوپ در جرائمی هم چون سرقت منزل ، اماکن خصوصی و دولتی ، موتورسیکلت و قطعات و محتویات داخل خودرو افزایش کشف قابل ملاحظه ای را شاهد بودیم.

سردار&شرفی& با اشاره به افزایش کشف 200 درصدی جرائم صنفی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته گفت: صاحبان اماکن خصوصی وصنفی باید ضمن توجه به هشدار ها و آموزش های پلیس با استفاده از نگهبان و دوربین های مداربسته در پیشگیری از این گونه سرقت ها پلیس را یاری داده و مشارکت را افزایش دهند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پایان با تقدیر از زحمات فرماندهان وکارکنان انتظامی استان به ویژه همکاران شاغل در حوزه کوپ گفت: در سال جاری در زمینه حضور پلیس استان در صحنه های مختلف ماموریتی 91 درصد رضایت عمومی وجود داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 5/2 درصد افزایش داشته است.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 812058
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.