به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام عصر شنبه در دیدار با مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران افزود: متاسفانه این استان و چند استان دیگر در کشور در محرومیت به سر می‌برند که اگر یک نگاه ویژه در سطح کلان به آنان صورت نگیرد، به همین شکل باقی خواهند ماند و همچنان به عنوان استان محروم از آنها یاد خواهد شد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرکرد وی افزود: پس از گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی در شان این نظام و انقلاب نیست که همچنان به برخی از استان‌های کشور، عنوان استان محروم تلقی شود و خروج از این وضعیت نیازمند یک نگاه ویژه و اساسی به این استان‌هاست.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری بر روی مساله عدالت گفت: اگر در توزیع امکانات به طور واقعی یک نگاه عدالت محورانه حاکم شود و برنامه‌ریزی‌ها درست صورت بگیرد به گونه‌ای که استان‌های محروم همچون چهارمحال و بختیاری طی چند سال مشکلات و کمبودهای اساسی آن‌ها برطرف شود و یکسان و همتراز با دیگر استان های برخوردار و درحال توسعه بشوند، بدون شک این مایه آبرو و بالندگی نظام خواهد شد و اگر مشکلاتی هم وجود داشته باشد برای همه استان‌های کشور یکسان خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: این مساله و دغدغه بسیار اساسی و کلیدی بارها به مسئولانی که به این استان سفر کرده‌اند، گفته‌ شده و آنها نیز قول حل مشکلات را داده اند، اما وعده آنان عملیاتی نشده است.
حجت الاسلام نکونام با تاکید بر این که استان ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیار غنی برای شکوفایی و پیشرفت دارد، تصریح کرد: گردشگری، کشاورزی، دامداری و تا حدودی صنعت از جمله استعدادهای این استان است که اگر مسئولان ملی روی آنها برنامه ‌ریزی و فعالیت جدی و اساسی انجام دهند، بدون شک مایه رشد و توسعه استان خواهد شد.
همچنین در این دیدار مهدی چمران بر ایجاد تحول و حرکت در کسب و کار مردم تاکید کرد و گفت: اگر بازار استان رونق و توسعه داخلی خودش را داشته باشد به قطع خودش می‌تواند بسیار از نیازها و کاستی های درونی خودش را برطرف کند.
دریافت کننده: محمود رئیسی**انتشار:جهانبخش صفری
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.