به گزارش ایرنا، علی محمدی روز شنبه در رزمایش پدافند غیرعامل و مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تهدیدهای زیست محیطی و سایبری از مهمترین تهدیدهایی است که دشمن آب، غذا و امنیت مردم را مورد هدف قرار می دهد.
وی تصریح کرد: مقابله به موقع با این تهدیدها باعث جلوگیری از ایجاد فاصله بین مردم و حکومت می شود، از این رو مسئولان باید زیرساخت های اساسی کشور را در راستای شناخت حملات غیرسیستمی، قوی تر کنند.
سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در دولت تدبیر و امید تجهیزات و امکانات پدافند غیرعامل استان به روزرسانی شد.
گودرز امیری اظهار کرد: هزینه مورد نیاز به روزرسانی و تجهیز امکانات پدافند غیرعامل چهارمحال و بختیاری از محل اعتبارات دفتر مدیریت بحران استانداری تامین شده است.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: پدافند غیرعامل در ناجا به عنوان ساختاری سازمانی مورد توجه قرار گرفته است.
فضل الله برزویی تاکید کرد: توجه به پدافندغیرعامل نقش مهمی در ارتقای امنیت سایبری و زیست محیطی دارد.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: مدیریت بحران، اورژانس و جمعیت هلال احمر سه رکن اصلی پدافند غیرعامل در رویارویی با آفت های احتمالی است.
ستار فرهادی تصریح کرد: برای مقابله با حوادث غیرمترقبه 2 هزار و 700 امدادگر هلال احمر آموزش های لازم را فرا گرفته و 200 نیروی تخصصی و 47 پایگاه اورژانس در پدافند غیرعامل استان آمادگی دارند.
به فرمان مقام معظم رهبری از هشتم آبان ماه 1382 پدافند غیرعامل در کشور دارای ساختاری مستقل شد.
6 تا 12 آبان به عنوان هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار:جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.