شهردار بروجن از احداث و بهره برداری بوستان ویژه بانوان شهر خبر داد و گفت: این بوستان در مساحتی افزون بر 19 هزار و500مترمربع با هشت میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه احداث شده است.
علیرضا صادقی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این بوستان دارای دو هزار مترمربع جدول بندی،سه هزار و 700 مترمربع پیاده رو سازی با سنگ رنگی، پیست دوچرخه سواری به مساحت سه هزار و 600 مترمربع، فضای بازی کودکان ، فضاهای ورزشی شامل زمین والیبال ، تنیس روی میز، بدمینتون، دستگاه های بدنسازی برای ورزش و اوقات فراغت بانوان است.
شهردار بروجن همچنین از بهره برداری از باغ گل های این شهر خبر داد و گفت: این مجموعه در پارک ملت با مساحت دو هزار و 500 متر مربع و اعتبار هزینه یک میلیارد ریالی احداث شده است.
به گفته وی، در این مجموعه گلهای میخک ،اطلس ژاپنی ،ختمی درختی، پیچ اناری ،بوکا باغی، سرو خزنده ،پیچ الدوله ،کوکب کوهی ،زرشک زینتی، انواع رز، رعنا زیبا و گلهای شب بو کشت شده است.
صادقی از بهره برداری از بوستان غدیر بروجن نیز خبر داد و گفت: این بوستان با مساحت 35هزار مترمربع و اعتبار 11 میلیارد بهره برداری شده است.
به گزارش ایرنا، شهر بروجن مرکز شهرستان بروجن در 60کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و یکی از شهرهای پرجمعیت این استان با نزدیک به یکصد هزار نفر می باشد.
خبرنگار: ب. ص / انتشار دهنده: محمود رئیسی
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.