به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی با عوامل اجرایی طرح خود مراقبتی و ارائه خدمات نوین سلامت زنان شاغل و بررسی نتایج این طرح در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برنامه ریزی به منظور اجرای این طرح در تمامی دستگاه های اجرایی استان در اولویت قرار گیرد.
وی همچنین اجرای این طرح را در شهرستان های 9 گانه استان خواستار شد.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: اجرای طرح خودمراقبتی در مراحل بعدی با محوریت مردان شاغل در دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری انجام شود.
وی تغییر سبک زندگی سنتی به نوین را از مهمترین عوامل افزایش و پیچیدگی در بیماری ها دانست.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: به همین منظور انجام آزمایشات دوره ای به منظور اطمینان از سلامت فردی بایستی به طور ویژه از سوی افراد و خانواده ها مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: علاوه بر پیشرفت علم در زمینه های مختلف اما همچنان مشکلاتی در نهفته ماندن برخی بیماری ها و یا ناشناخته ماندن آن ها وجود دارد.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: اجرای طرح خودمراقبتی زنان کارمند در دستگاه های اجرایی نقش ارزنده ای در ارتقای کمی و کیفی شاخص های سلامت، پیشگیری از شیوع و یا درمان بیماری های نهفته دارد.
وی حضور دستگاه های اجرایی تخصصی مانند دانشگاه علوم پزشکی و بیمه ها در اجرای طرح خود مراقبتی زنان شاغل را ضروری دانست و افزود: برنامه ریزی و اختصاص اعتبار لازم برای توسعه این طرح و گسترش آن در بین کارکنان دستگاه های اجرایی استان در دستور کار قرار گیرد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 736868
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.