به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز سه شنبه در شورای پیشگیری از وقوع جرم و تخلفات افزود: وحدت رویه، تعامل، همدلی و همکاری بین مسئولان این قوا، مدیران دستگاه های اجرایی، مردم و قشرهای مختلف در دولت یازدهم روند دستیابی به اهداف توسعه ای در این استان را سرعت بخشید.
وی افزود: از ابتدای فعالیت دولت یازدهم تاکنون 176 سفر به شهرستان ها، بخش ها و مناطق محروم چهارمحال و بختیاری انجام و در این سفرها مشکلات مردمی، وضعیت طرح ها و راه های رسیدن به توسعه متوازن بررسی و روش های اجرای آن ارائه شد.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: مجموعه دادگستری کل استان در پیشگیری از وقوع جرم، تامین امنیت، مبارزه با مواد مخدر و کنترل مسائل اجتماعی و قضایی همکاری مطلوبی را با مسئولان اجرایی استان در دولت یازدهم داشته است.
وی یادآور شد: همین عملکرد مطلوب باعث شد تا نگاه مردم نسبت به قوه قضائیه در سطح ملی و استانی همراه با اعتماد باشد.
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در دولت یازدهم توجه مناسبی به مجموعه دادگستری این استان صورت گرفت.
سید عبدالله موسوی اظهار کرد: استاندار این استان نیز برای تکمیل و بهره برداری از طرح های دادگستری همکاری مناسبی داشته است.
وی افزود: چهارمحال و بختیاری از نظر جرم کیفری رتبه 30 کشور بوده و در وضعیت خوبی قرار دارد.
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: کاهش سالانه 10 درصد ورودی پرونده ها به مراجع قضایی استان جزو مهمترین برنامه های مسئولان این استان محسوب می شود.
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تعداد زندانیان در زندان های استان از 2 هزار و 500 نفر در سال 1394 به یکهزار و 700 نفر کاهش داشته است.
سید عبدالرحمان توفیقیان اظهار کرد: 60 درصد ورودی ها به زندان چهارمحال و بختیاری جرم اولی هستند.
چهارمحال و بختیاری 185 هزار دانش اموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار:جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.