به گزارش ایرنا، حجت الاسلام امیرقلی جعفری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد تاکید کرد: در دولت 28 روزه شهیدان رجایی و باهنر اقدامات ماندگار فراوانی انجام شد که تا همیشه تاریخ در ذهن ها باقی می ماند.
وی افزود: به همین منظور دولتمردان باید برای رفع مشکلات مردم و انجام اقدامات توسعه ای در بخش های مختلف تلاش داشته باشند.
جعفری تصریح کرد: البته توجه به این مهم ضرورت دارد که فرصت ها بسیار اندک بوده و باید تا زمانی که فرصت هست برای کمک به مردم تلاش شود.
وی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، فاجعه منا و مدافعان حرم یادآور شد: اگر جلوی ورود دشمن و عوامل مخرب به کشور سد نشود، نظام جمهوری اسلامی آسیب خواهد دید.
امام جمعه موقت شهرکرد اظهار کرد: اگر دوران رئیس جمهوری و نخست وزیری شهیدان رجایی و باهنر طولانی می شد، به طور یقین برکات و اقدامات بسیار زیادی در بخش های مختلف کشور انجام می شد.
وی گفت: اداره یک کشور 80 میلیون نفری سخت است، اما دارای اجر و ثواب بسیار بالایی است.
جعفری تاکید کرد: گفتمان دولت اسلامی با خارج از مرزها بایستی گفتمانی همراه با قدرت، تعامل و عزت و در داخل همراه با مجاهدت و عدالت باشد.
امام جمعه موقت شهرکرد تصریح کرد: دولتمردان برای خدمت به مردم نقاط مختلف ایران اسلامی تا آخرین نفس تلاش و مجاهدت و همچنین به تمامی نقاط کشور نگاهی عادلانه و یکنواخت داشته باشند.
وی یادآور شد: به همین منظور دولتمردان باید نگاه و توجه قوی تری به استان های ضعیف و کمتر توسعه یافته مانند چهارمحال و بختیاری داشته باشند.
جعفری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: رئیس جمهوری اعلام کرده است در نخستین مصوبات دولت دوازدهم برای احیای زاینده رود در اصفهان تصمیماتی گرفته خواهد شد و مردم ایران و استان چهارمحال و بختیاری نیز مشتاق احیای زاینده رود هستند.
امام جمعه موقت شهرکرد تاکید کرد: این در حالی است که تاکنون هر آنچه از کمیسیون امنیت ملی و شورای عالی آب بیرون آمده تنها محدود کردن چهارمحال و بختیاری بوده است.
وی افزود: تاکنون خروجی تصمیمات وزارت نیرو به نفع مردم چهارمحال و بختیاری نبوده است.
جعفری گفت: خروجی سفر کمیسیون امنیت ملی مجلس، منجر به تعطیلی 40 طرح مهم در چهارمحال و بختیاری و اجرای طرح های مخرب و غیرقانونی گلاب و بهشت آباد می شود.
جعفری اظهار کرد: تمامی تصمیمات باید به گونه ای صورت گیرد که بتوانیم به آیندگان پاسخگو باشیم.
دوم تا هشتم شهریور در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار:جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.