به گزارش خبرگزاری خبر انلاین  به نقل ازوب دا ، دکتر ارسلان خالدی فر در جریان بازدید از پروژه تکمیل فاز دوم بیمارستان با اعلام این خبر افزود: تکمیل بخش های الحاقی از شهریور ماه سال ۹۴ آغاز و هم اکنون با صرف اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری است.
وی تصریح کرد: فاز دوم بیمارستان با ۷هزار و ۳۰۰ متر مربع زیربنا شامل: بخش های پاتولوژی، آب درمانی، کلینیک های تخصصی، اتاق عمل های سرپایی، آمفی تئاتر ۳۰۵ نفره، سلف سرویس، نمازخانه می باشد.
دکتر خالدی فر با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه فضای فیزیکی در بخش اداری تامین شده است اظهار داشت: با توجه به اجرای برنامه تحول نظام سلامت و افزایش بار مراجعات و ارتقاء خدمات در این مرکز، همچنان در بخش درمانی با کمبود فضا مواجه هستیم.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: کاهش فضای فیزیکی در بخش های ICU و و اورژانس با توجه به تروما بودن این مرکز آموزشی و درمانی همچنان ملموس است.
وی اظهار امیدواری کرد: با تدابیر ریاست و مدیران بیمارستان با نقل و انتقال جزئی در برخی واحدها بتوان بطور موقت بخش کوچکی از فضای فیزیکی مورد نیاز در بخش درمان را تامین کرد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 713304
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.