یکی از مسافران این پرواز در فرودگاه بین المللی شهرکرد گفت: این پرواز قرار بود ساعت 12:45 امروز انجام شود که تا لحظه مخابره این خبر در ساعت 16:30 همچنان با تأخیر مواجه است.
وی که خواست نامش در خبر برده نشود به خبرنگار ایرنا افزود: این در حالی است که مسافران ساعت 11:30 در فرودگاه شهرکرد حاضر بودند و به آن ها اعلام شد پرواز تاخیری ندارد.
این مسافر پرواز شهرکرد - مشهد تصریح کرد: هم اینک پس از افزون بر سه ساعت تاخیر براساس اعلام نظر خلبان بدون هیچ گونه توجیهی باید حدود 50 مسافر این پرواز خارج شوند تا بتوان پرواز را انجام داد.
وی یادآور شد: پس از اظهارنظر خلبان شرکت هواپیمایی صادر کننده بلیت فقط افرادی را در فهرست پرواز گنجاند که دارای تور و اقامت در مشهد مقدس بودند.
وی اظهار کرد: به دنبال همین اقدام مسافرانی که فقط بلیط تهیه کرده بودند از فهرست پرواز خارج شدند.
این مسافر پرواز شهرکرد - مشهد گفت: این در حالی است که هنوز هواپیمای حامل مسافران بر روی باند فرودگاه بین المللی شهرکرد مستقر بوده و اقدام به پرواز نکرده است.
وی اظهارکرد: تاکنون مسئولان فرودگاه بین المللی شهرکرد پاسخگوی بی برنامگی و ایجاد اخلال در روند کاری مربوط به این مسافر پرواز امروز شهرکرد - مشهد نبوده اند.
جانشین مدیر فرودگاه بین المللی شهرکرد در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: براساس استانداردهای جهانی و با احتساب چند عامل مانند ارتفاع، دمای هوا، بار، سوخت، وزن، زول باند و غیره از سوی خلبان تعداد مسافران قابل حمل اعلام می شود.
رضا خدابخشی تصریح کرد: انجام این محاسبه و تصمیم گیری نهایی در خصوص تعداد مسافران قابل حمل تنها با خلبان پرواز است.
وی یادآور شد: هم اینک 95 نفر از مسافران پرواز شهرکرد - مشهد مقدس سوار هواپیما شده و آماده پرواز هستند.
خدابخشی اظهار کرد: حدود 50 مسافر جا مانده از پرواز نیز براساس هماهنگی های صورت گرفته با اتوبوس به فرودگاه اصفهان منتقل و امشب به مشهد مقدس اعزام می شوند.
جانشین مدیر فرودگاه بین المللی فرودگاه شهرکرد گفت: مسئولیت نشست و برخاست هواپیما با مسئولان فرودگاه و مسئولیت مسافرگیری و مسافربری با مدیران شرکت های هواپیمایی است.
وی تاکید کرد: البته این پرواز می توانست با تاخیری بسیار کمتر انجام شود اما مسافران در خصوص اعزام تعدادی از آنان به مشهد مقدس و پرواز بقیه از طریق فرودگاه اصفهان با یکدیگر به توافق نرسیدند.
خدابخشی افزود: در نهایت براساس حروف الفباء 95 مسافر سوار بر هواپیمای مشهد مقدس شدند و بقیه به فرودگاه اصفهان اعزام می شوند.
هم اینک از فرودگاه بین المللی شهرکرد پرواز به تهران و مشهد مقدس و بالعکس صورت می گیرد.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی **انتشار: مجید ملازاده
7362/1772
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.