به گزارش ایرنا، سیدحمید جمال الدینی روز پنجشنبه در نشست مشترک با استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: این بالگرد ها متعلق به استان خاصی نیست و در صورت بحران و نیاز به امداد هوایی در کوتاه ترین زمان به مکان های مورد نیاز پرواز می کنند.
به گفته وی، اولویت اصلی جمعیت هالا احمر کشور برای تامین و ارتقای تجهیزات و امکانات سخت افزاری و آموزش های عمومی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در کشور است.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با بیان اینکه پایگاه امداد و نجات هوایی استان 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: با سرعت بخشی به عملیات اجرایی این طرح، این پایگاه باید تا هفته دولت به بهره برداری برسد.
قاسم سلیمانی دشتکی کرد: با توجه به موقعیت توپوگرافی و کوهستانی بودن این استان راه اندازی پایگاه امداد و نجات هوایی ضروری است.
به گفته وی، ایجاد پایگاه امداد هوایی از سال های گذشته در برنامه مسئولان این استان بود که عملیات اجرایی آن در دولت یازدهم محقق شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با تعامل و هماهنگی های انجام شده با مسئولان جمعیت هلال احمر کشور با تکمیل آشیانه و راه اندازی پایگاه در استان، یک فروند بالگرد از سوی جمعیت به این استان اختصاص می یابد.
وی گفت: هلال احمر باید طرح های عمرانی خود را برای اینکه سریع تر به نتیجه برساند به ستاد بحران واگذار کند.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار:جهانبخش صفری
7361/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.