به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری ، حمید ملک‌پور اظهار کرد: راهپیمایی و تجمع بزرگ عفاف و حجاب و صیانت از حریم خانواده با شرکت باشکوه مردم در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی افزود: این راهپیمایی رأس ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه از مجموعه ورزشی انقلاب واقع در میدان بسیج شهرکرد آغاز می‌شود و تا محل امامزادگان دومعصوم ادامه دارد، این تجمع بزرگ صیانت از حریم خانواده با شعار حیا، عفاف و حجاب، ندای فطرت و تعالی اجتماعی و هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، استحکام بنیان خانواده و مقابله با تهاجم فرهنگی در این مکان برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان شهرکرد با بیان اینکه از ۱۷ تا ۲۳ تیرماه به‌عنوان هفته حجاب و عفاف نامگذاری شده است ادامه داد: نمایشگاهی به همین مناسبت توسط ادارات مربوطه در محل امامزادگان دومعصوم برپا شده است تا مردم بتوانند از دستاوردهای آن استفاده کنند.

ملک‌پور از تمام مردم فهیم شهرستان شهرکرد خواست به منظور یادآوری و حفظ استحکام بنیان خانواده حضور پررنگی در این راهپیمایی و تجمع داشته باشند.

وی گفت: بخشداران شهرستان اقدامات لازم را جهت تقسیم‌بندی و اعزام مردم به راهپیمایی حجاب و عفاف و صیانت از حریم خانواده فراهم آورند.

فرماندار شهرستان شهرکرد اظهار داشت: جهت رفع شبهات و پاسخ به سوالات حوزه عفاف و حجاب در محل امامزادگان دومعصوم غرفه‌ای توسط اوقاف و امورخیریه شهرستان با مدیریت حوزه علمیه خواهران درنظرگرفته شده است که افراد می‌توانند جهت دریافت پاسخ پرسش‌های خود به این محل مراجعه کنند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 698281
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.