به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابوالحسن فاطمی روز دوشنبه در خطبه های نماز عید فطر شهرکرد افزود: ما در سیاست داخلی خود مرهون و قدردان وجود مقام معظم رهبری هستیم که با تجربه بیش از 30 سال حکومتداری و پشت سر گذاشتن سختی ها و برهه های تاریخی، بخوبی کشور را در مسیر واقعی ظهور امام زمان(ع) هدایت می کنند.
وی ادامه داد: در همین راستا از مسئولان نیز توقع داریم که در همین مسیر برنامه های خود را اجرا کنند و همراه با اندیشه و فکر خیرخواهانه مقام معظم رهبری مشکلات کشور را برطرف کنند.
فاطمی با بیان اینکه با افکار اسلامی و دینی می توان کشور را به سمت موفقیت و پیروزی هدایت کرد، افزود: نارسایی های اقتصادی و فرهنگی، مشکلات بزرگی در کشور ایجاد کرده که تنها با بهره گیری از آموزه های دینی و افکار اسلامی می توان در رفع این مشکلات موفق عمل کرد.
امام جمعه موقت شهرکرد در ادامه به تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: امید است با اتفاقاتی که در خصوص ولیعهدی در عربستان شکل گرفته بزودی شاهد فروپاشی آل سعود باشیم.
فاطمی همچنین به حمله موشکی سپاه به مقر داعش اشاره کرد و گفت: این اقدام شجاعانه جواب دندان شکنی به نظام سلطه بود.
وی عید فطر را عامل وحدت و همبستگی بیش از پیش مسلمانان دانست و تصریح کرد: ضروری است تا آثار و برکات این روز سعید و ماه مبارک رمضان ماندگار و همیشگی باشد.
فاطمی در بخش دیگری از خطبه ها به حدیثی از امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و گفت: در این حدیث سه خصلت تکبر، حرص و آز و حسد منشا بسیاری از تباهی ها عنوان شده است.
به گزارش ایرنا، نماز عید فطر همزمان با شهرکرد در سایر نقاط شهری و روستایی این استان با حضور گسترده مردم برگزار شد.
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در جمع نمازگزاران شهرکردی نماز عید فطر را بجا آورد.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشار: جهانبخش صفری
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.