حمید ملکپور دهکردی روز جمعه پیش از برگزاری راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اسرائیل، آمریکا و عربستان سعوی مثلث شومی را با هدف ناامنی و استثمار منطقه شکل داده اند که راهپیمایی مردم در روزقدس می تواند بزرگترین اقدام برای مقابله با این جریان باشد.
وی ادامه داد: مردم همیشه در صحنه شهرستان شهرکرد نیز هم نوا و هم صدا با مسلمانان تمام جهان امروز بانگ مرگ بر استکبار سرمی دهند تا دشمنان بدانند مردم فلسطین تنها نیستند و حمایت از آنها تا نابودی اسرائیل ادامه دارد.
ملکپور دهکردی با بیان اینکه برنامه های جمهوری اسلامی متاثر از حضور مردم است، تصریح کرد: مردم همواره با حضور خود درصحنه نشان داده اند پایبند به آرمان های نظام و انقلاب هستند و در این مسیر هیچگاه کوتاهی نکرده اند.
فرماندار شهرستان شهرکرد همچنین از انجام تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی روز قدس خبر داد و گفت: راهپیمایی در تمام نقاط شهری و روستایی شهرستان برگزار می شود.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز جهانی قدس در 173 نقطه از استان چهارمحال و بختیاری در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشار: جهانبخش صفری
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.