به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، در بین دانشگاه‌های جامع کشور سه دانشگاه تهران با 126 مقاله، تربیت مدرس با 63مقاله و دانشگاه مشهد با46 مقاله در رتبه های اول تا سوم و دانشگاه شهرکرد با 10 مقاله با احتساب میزان استناد ،در رتبه 18 این رنکینگ قرار گرفته است.
براساس این گزارش ،پایگاه استنادی ISI، در یک تقسیم بندی علوم را به 22 رشته موضوعی کلی تقسیم و مقالات هر رشته در 10 سال اخیر را بر حسب سال‌های مختلف تفکیک و براساس تعداد استناد به این مقالات، آنان را رتبه بندی کرده است.
تعداد استنادهای دریافتی مقالات، جایگاه آنان را در سطح بین‌المللی مشخص کرده و در رتبه دانشگاه تاثیر بسزایی دارد.
بر اساس این گزارش، هم اینک بیش از هشت هزار دانشجو دردانشگاه شهرکرد در 184 رشته تحصیلی مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای تخصصی وحرفه‌ای مشغول به تحصیل هستند.
همچنین 321 نفر عضو هیات علمی در هشت دانشکده کشاورزی، فنی و مهندسی، منابع طبیعی و علوم زمین، ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه، دامپزشکی، علوم ریاضی، هنر و علوم انسانی فارسان و پنج پژوهشکده فناوری جنین، زیست‌فناوری، بیماری‌های مشترک انسان و دام، مرکز تحقیقات منابع آب و نانوتکنولوژی و مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه مشغول به فعالیت های علمی و پژوهشی هستند.
دریافت کننده :شکوفه سلیمانی*** انتشار دهنده: محمود ریئسی
8125/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.