به گزارش ایرنا، سید عباس جزایری روز چهارشنبه در نهمین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تسهیلات مشاغل خانگی در قالب طرح های پشتیبان تا سقف 15 نفر و به ازای هر نفر 50 میلیون ریال و در مجموع 750 میلیارد ریال پرداخت خواهد شد.
وی افزود: امسال 30 میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد اشتغال خانگی 660 نفر در چهارمحال و بختیاری پرداخت می شود.
جزایری تصریح کرد: ایجاد اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی از مهمترین برنامه های مسئولان در سالجاری با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.
وی یادآور شد: چهارمحال و بختیاری 2 هزار و 400 تعاونی فعال در بخش های کشاورزی، صنعت و خدمات دارد.
معاون استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: اجرای تمامی مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی از سوی مسئولان استان ضروری است.
سیامک سلیمانی دشتکی اظهار کرد: با اجرای این مصوبات به راحتی می توان بسیاری از مشکلات موجود در توسعه چهارمحال و بختیاری را حذف کرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تمامی برنامه های توسعه ای بایستی براساس معیارهای علمی تهیه و تدوین شود.
حبیب الله وفایی تاکید کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری باید برش برنامه های توسعه ای خود را از برنامه های بالادستی و براساس برنامه های ملی تهیه کنند.
وی افزود: حرکت در مسیر قانون و توجه به شاخص های ملی در تهیه و اجرای برنامه های توسعه ای مختلف بایستی در دستور کار مسئولان دستگاه های اجرایی باشد.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار: جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.