به گزارش ایرنا، حجت الله میرزایی عصر پنجشنبه در مراسم یادبود برسام خوانبخت در روستای «گشنیزجان» استان چهارمحال و بختیاری افزود: این بنیاد با حمایت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به منظور حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل، دارای سوء تغذیه و کودکان بی سرپرست و بد سرپرست ایجاد خواهد شد.
وی افزود: در دوازدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری، جوانان و نوجوانان در کنار پدران و مادران خود در ایجاد مشارکت حداکثری نقش آفرینی کردند.
میرزایی یادآور شد: در ستاد انتخاباتی حسن روحانی کودکان و نوجوانان در کنار خانواده های خود شور و اشتیاق وصف ناپذیر داشتند و در زمان رای گیری نیز بسیاری از رای اولی ها، آرای خود را به حسن روحانی دادند.
وی با ابلاغ پیام تسلیت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خانواده برسام جوانبخت به عنوان کوچکترین عضو ستاد حسن روحانی در چهارمحال و بختیاری از این خانواده داغدیده دلجویی کرد.
یکی از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی نیز گفت: خانواده خوانبخت در ایام انتخابات تلاش فراوانی در ستاد دکتر حسن روحانی انجام داد و این خانواده در دوره گذشته نیز از فعالان ستاد انتخاباتی روحانی بود.
محمد رئیسی نافچی افزود: در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری مردم این استان مشارکت بالایی داشتند و بخشی از مردم این استان یکبار دیگر به دولت تدبیر و امید رای دادند.
به گزارش ایرنا، برسام جوانبخت با 6 سال سن کوچکترین عضو ستاد انتخاباتی حسن روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری در چهارمحال و بختیاری 22 اردیبهشت ماه امسال در مقابل ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان این استانت بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد و در روستای گشنیزجان به خاک سپرده شد.
در این آیین جمعی از نمایندگان ادوار چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران این استان و فعالان سیاسی اصلاح طلب و اعتدال گرا حضور داشتند.
روستای گشنیزجان شهرستان کیار در 35 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
خبرنگار :محمود رئیسی**انتشار: جهانبخش صفری
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.