به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های نمازجمعه شهرکرد اظهار کرد: براساس 2 تحلیل آمریکایی در قبل از برگزاری انتخابات، استکبار جهانی بر آن است تا ضربه خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران بزند، اما مردم باید با هوشیاری، بصیرت و بیداری خود در سایه مقام معظم رهبری در برابر این توطئه ها بایستند و بار دیگر نقشه های بیگانگان را خنثی کنند.
وی همچنین گفت: از نظر امام خمینی (ره) وحدت و با ولایت فقیه بودن 2 رمز اصلی بقای جمهوری اسلامی ایران است.
نکونام افزود: امام خمینی (ره) به معنای واقعی کلمه پایبند عملی و علمی به اسلام ناب محمدی (ص) بودند و به توانمندی های داخلی و مردم باور داشت و چهره ای تمام عیار و مقاوم در برابر استکبار جهانی بودند که علاوه بر این مقاومت ها اعتقاد به برقراری ارتباط با کشورهای دنیا داشتند.
وی گفت: تاکید فراوان علمی و عملی به زهد، ساده زیستی، مقابله با تبعیض و پرهیز از اشرافی گری از ویژگی های برجسته بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: این استان با کمبود 600 مبلغ و روحانی مواجه است، به همین منظور باید حوزه های علمیه توسعه و گسترش یابد.
نکونام تصریح کرد: در شان این استان نیست که تنها یک مدرسه حوزه علمیه در شهرکرد باشد، به همین سبب مجوز راه اندازی یک مدرسه دیگر با ظرفیت پذیرش 200 طلبه اخذ شده تا بتوان نیازهای فرهنگی را پاسخ داد.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار: جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.