مصطفی محسن پور روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اینکه عده ای اعلام می کنند آرای یک نفر حلال است صحیح نیست، زیرا در نظام جمهوری اسلامی ایران آرای همه مردم یکسان و برابر است.
وی تصریج کرد: انتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان در کمال صحت و سلامت برگزار شد.
به گفته وی، مشارکت 77.8 درصدی مردم این استان، رای به نظام جمهوری اسلامی بود و باعث تقویت و استحکام پایه های مردمسالاری دینی شد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: این میزان مشارکت در شهرستان لردگان 80درصد بود که مردم این شهرستان در انتخابات این دوره نیز در تحقق مشارکت حداکثری پیشگام بودند.
وی در خصوص انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز تاکید کرد: خوشبختانه این انتخابات مانند انتخابات رئیس جمهوری با سلامت و آرامش برگزار شد.
به گفته وی، در این انتخابات اعتراض خاص یا تجمعی از سوی نامزدها یا هواداران آنها برگزار نشد و این نشان داد که بینش سیاسی مردم این استان بسیار بالاست.
محسن پور افزود: نامزدهای پنجمین دوره شهر و روستا در استان اگر اعتراض هم داشتند به شکل قانونی از طریق هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ارائه کردند.
به گزارش ایرنا، در دوازدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری در چهارمحال و بختیاری حسن روحانی بعنوان دوازدهمین رئیس جمهوری کشورمان 54.2 درصد از آرای صحیح این استان را از آنِ خود کرد.
خبرنگار : محمود رئیسی**انتشار: جهانبخش صفری
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.