به گزارش ایرنا، مجتبی بنیادیان روز یکشنبه در شورای اداری این استان افزود: هم اکنون 284 نخبه در استان تحت حمایت بنیاد نخبگان قرار دارند که این جمعیت در مقایسه با زمان آغاز به کار این نهاد در استان سه برابر شده است.
وی ادامه داد: بنیادهای استانی در کنار شناسایی، حمایت و هدایت استعدادهای برتر، فعالیت‌های فرهنگی را با رویکرد توانمندسازی نخبگان در اولویت کاری خود قرار داده‌ و هر ساله برنامه های متعددی در قالب نشست، بازدید و رویدادهای علمی، فرهنگی،کارآفرینی و اردوهای جهادی برگزار می‌کند.
وی با بیان اینکه سه چهارم اعتبارات این نهاد صرف حمایت از نخبگان می شود، گفت: تنها یک چهارم بودجه تخصیصی صرف فعالیت های اجرایی این نهاد می شود.
رئیس ستاد عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با اشاره به فعالیت های این ستاد در سال جاری اظهار کرد: امسال هر استانی متعهد شده تا برای بازسازی و ساخت و ساز حرم های اهل بیت (ع) مبالغی جمع آوری کند که تحقق این مهم در استان در حال پیگیری است.
حجت الاسلام البرز رئیسی افزود: در همین راستا مردم نیکوکار استان با راه اندازی دارالقالی در شهرهای مختلف از جمله وردنجان و سامان ارادت خود را به اهل بیت(ع) نشان می دهند.
وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود تا پایان سال 100 تخته فرش 6 متری بافته و برای بازسازی عتبات عالیات اهدا شود.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشار: جهانبخش صفری
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.