دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: دولت آینده باید زنده و پویا باشد و با تشکیل دولت اسلامی زمینه‌ساز اتصال این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) شویم.

به گزارش جماران، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در مراسم جشن ولادت نیمه شعبان که در ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در ساوه برگزار شد، اظهار کرد: باید در انتخاب فرد اصلح و صالح بخیل باشیم. باید فردی را برای رئیس دولت انتخاب کرد که اولا در تشکیل دولت اسلامی کوشا باشد و ثانیا بتواند با تشکیل کابینه‌ای مقتدر در برطرف کردن مشکلات کشور اقدام عملی و جدی از خود نشان دهد.
وی اظهار کرد: نباید به بهانه رقابت‌های انتخاباتی امنیت نظام را بر هم زده و نگذاریم رقابت‌ها به شکل صحیح صورت گیرد؛ بلکه باید برادرانه و در عمل به قانون و نیز اخلاق مداری سرنوشت کشور را به دست فرد صالح بسپاریم.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علما و مراجع و نخبگان کشور از کاندیداتوری سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری، افزود: این نامزد انتخاباتی فردی صالح، مومن و مسلط به مسایل کشور است و لباس خدمت به مردم را بر تن کرده است و قطعا فردی شایسته برای ریشه‌کن کردن فساد در کشور است.
وی تاکید کرد: با روحیه‌ای که در این نامزد ریاست جمهوری سراغ داریم به تمامی وعده‌های خود عمل خواهد کرد. او مصداق بارز یک فرد انقلابی است و روحیه‌ای جهادی دارد و در طول خدمت خود در سنگرهای متعدد خدمت رسانی همواره در کنار مردم بوده است و رئیس جمهور آینده ما نیز باید فردی باشد که با مردم و در کنار مردم باشد.
حجت‌الاسلام آقا تهرانی با اشاره به اینکه جمهوریت نظام اسلامی یعنی با مردم بودن و اسلامیت آن نیز ولایتمداری است تصریح کرد: هر دو ویژگی یعنی مردم دار و ولایتمدار بودن در رئیسی وجود دارد و به دنبال تحقق مطالبات رهبری خواهد بود.
وی بیان کرد: باید بررسی کرد و دید کدامیک از نامزدها می‌توانند مطالبات رهبری را جامه عمل بپوشانند و برنامه های کدامیک از کاندیداها به منویات رهبری در خصوص تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی جامعه نزدیک‌تر است.
وی در ادامه با تبریک ولادت امام زمان (عج) گفت: باید پای عهد با امام زمان (عج) بمانیم و شرط آن اطاعت خداست و اگر بندگی خدای تعالی را انجام دهیم قطعا پای عهد با امام زمان (عج) خواهیم بود.
به گزارش ایسنا، محمد نبوتی رئیس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در ساوه نیز با تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت امام زمان (عج) گفت: منتظر واقعی آن حضرت بودن یعنی عمل به دستورات الهی و ترک محرمات و اگر چنین کردیم قطعا رهرو واقعی مکتب اهل بیت (ع) خواهیم بود.
نبوتی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخاباتی سرنوشت‌ساز، افزود: اصلی‌ترین وظیفه ما در این انتخابات حضور در پای صندوق‌های رای و زمینه‌سازی حضور حداکثری آحاد ملت ایران است.
وی با اشاره به ویژگی‌های گزینه اصلح در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: ولایتمداری و استکبار ستیزی مهمترین ویژگی است که باید رئیس جمهور آینده از این دو مولفه برخوردار باشد که در شخصیت حجت‌الاسلام رئیسی برجسته است.
نبوتی تصریح کرد: مهمترین ویژگی‌های رکن اجرایی کشور، خدمت صادقانه، شجاع بودن، ساده زیست، مردمی، بصیر و دشمن‌شناس بودن است و امیدواریم مردم با انتخاب حجت الاسلام رئیسی قطار توسعه کشور را به ریل واقعی خود برگردانند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.