به گزارش ایرنا، حمید ملک پور روز جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انتخابات در شهر شهرکرد الکترونیکی برگزار می شود، گفت: 151 شعبه شامل 8 شعبه سیار و 143 شعبه ثابت وظیفه اخذ آرای مردم را برعهده دارند.
به گفته وی، 68 شعبه اخذ رای در شهرکرد فعال است که در این شعبه ها 253 صندوق بصورت مکانیزه آرای مردم را اخذ می کنند.
فرماندار شهرستان شهرکرد با بیان اینکه آرای مردم شهرستان در 120 شعبه شهری و 131 شعبه روستایی جمع آوری می شود، تصریح کرد: حدود 750 نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، نظامی و انتظامی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در شهرستان شهرکرد را نظارت می کنند.
ملک پور با بیان اینکه داشتن شناسنامه و کد ملی برای شرکت کنندگان الزامی است، ادامه داد: رای دهندگان قبل از حضور در شعبه اخذ رای کد نامزد مورد نظر خود را برای انتخاب فرد مورد نظر در شورا به منظور جلوگیری از ازدحام مقابل صندوق، یادداشت کنند.
به گفته وی 110 نفر در شهر شهرکرد نامزد انتخابات شورای شهر هستند که پس از رای گیری و مشخص شدن منتخبان توسط مردم، 7 نفر در شورای اسلامی شهرکرد فعالیت خود را برای چهار سال آغاز می کنند.
فرماندار شهرکرد واجدان شرایط رای این شهرستان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی را 230 هزار نفر اعلام کرد.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار: جهانبخش صفری دهکردی
6021/7361
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.