سعید صالحی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 35 شعبه ثابت و یک شعبه سیار است که 11 شعبه در بخش زاینده رود، 25 شعبه در بخش مرکزی این شهرستان است.
وی گفت: در این دوره از انتخابات 820 نفر از عوامل اجرایی، نظارت، انتظامی، بازرسی و خدماتی، کار برگزاری انتخابات این شهرستان را برعهده دارند.
صالحی افزود: برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 214 نفر ثبت کردند که از این تعداد همه تایید صلاحیت شدند و 5 نفر انصراف دادند.
به گفته وی، هفت نفر از تایید صلاحیت شدگان زن و مابقی مرد هستند.
فرماندار شهرستان سامان گفت: پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 23 روستا و یک شهر این شهرستان برگزار می شود.
صالحی اظهار کرد: مردم با حضور حداکثری خود در این دوره از انتخابات اقتدار نظام اسلامی را در دنیا افزایش می دهند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
آقایان سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال، اسحاق جهانگیری کوه شاهی فرزند حسن، حسن روحانی فرزند اسدالله، سید ابراهیم رئیسی الساداتی فرزند سعید، محمدباقر قالیباف فرزند حسین و سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم، 6 نامزد احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری هستند.
به گزارش ایرنا، شهرستان سامان بیش از 40 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: سمیه پناهنده** انتشار:جهانبخش صفری
7360/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.