قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان اظهار کرد: بانک های عامل تسهیلاتی که در غالب اقتصاد مقاومتی به واحدها پرداخت می شود را نباید به جای بدهی های قبلی تولید کننده کسر کنند.


وی با انتقاد از عملکرد کمیته بررسی طرح های تولیدی کشاورزی ادامه داد: مسئولان هر بخش باید مسائل و مشکلات تولید کنندگان را با دقت بررسی و برای رفع آنان بکوشند.


سلیمانی دشتکی از احتمال سفر رئیس جمهوری در ماه جاری به شهرکرد خبر داد و از مسئولان اجرایی خواست، بدون هماهنگی طرحی را افتتاح نکنند.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست اظهار کرد: مشکل 300 طرح و واحد صنعتی و کشاورزی راکد و نیمه تعطیل این استان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال های 94 و 95 رفع شده است.


سید نعیم امامی افزود: بدهی به بانک های عامل و تقسیط بدهی، بدهی به تامین اجتماعی، بدهی مالیاتی، مشکلات زیست محیطی، بدهی به دستگاه های اجرایی، تامین زیرساخت ها از سوی دستگاههای اجرایی و شهرک های صنعتی و تغییر وثیقه بانکی از جمله مشکل واحدهای تولیدی بود که از سوی این ستاد رفع شده است.


گفتنی است دراین جلسه  مشکل بدهی به بانک های عامل 4 طرح تولیدی چهارمحال و بختیاری نیز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی و برنامه ریزی برای تقسیط بدهی انجام شد.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 639474
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.