به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی عصر شنبه در همایش گرامیداشت شوراهای اسلامی شهر و روستای چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: واگذاری 102 دستگاه انواع ماشین آلات، اختصاص 10 هزار تن قیر رایگان، احداث 29 ساختمان آتش نشانی و واگذاری 10 درصدی سهم شهرداری ها از محل فروش زمین های دولتی از جمله کمک های دولت یازدهم به شهرداری های این استان است.
وی تصریح کرد: سال گذشته 93 دستگاه انواع ماشین آلات به دهیاری های چهارمحال و بختیاری واگذار شد و طی همین مدت نیز 230 کیلومتر جاده جدید در این استان احداث شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید شاخص گازرسانی این استان از 83.5 به 94.5 درصد افزایش پیدا کرد و برای اصلاح شبکه و آبرسانی به 230 شهر، روستا و ناحیه صنعتی چهارمحال و بختیاری نیز یکهزار و 600 میلیارد ریال هزینه شد.
وی تاکید کرد: احداث 90 خانه بهداشت، افتتاح جاده جایگزین کارون چهار، بهره برداری از پست 400 لردگان، تکمیل بیمارستان های مالخلیفه، کوهرنگ و بروجن، ساخت 220 کیلومتر جاده چهار خطه، راه اندازی واحدهای تولیدی فولاد، چادر مشکی، آب معدنی، توسعه باغات دیم، رونق گردشگری، آغاز عملیات اجرایی فناوران 2 شهرکرد و آهک هیدراته دزک، اجرای شبکه های آبیاری نوین در زمین های کشاورزی، ارتقای شاخص های توسعه ای و رشد اقتصادی از دیگر فعالیت های دولت یازدهم در چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.
وی افزود: طی همین مدت یک هزار و 700 میلیارد ریال برای ارتقای جاده شهرکرد – بروجن – لردگان هزینه شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری به نزدیکی زمان برگزاری انتخابات امسال اشاره و تصریح کرد: مردم ایران و استان در این انتخابات با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.
وی یادآور شد: هر کس منتخب مردم باشد، برای مردم، مسئولان و قشرهای مختلف قابل احترام است.
سلیمانی دشتکی اظهار کرد: صیانت از آرای مردم از مهمترین وظایف مسئولان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات است.
وی گفت: تربیت نیروهای متخصص، نیروسازی و استفاده از توان علمی نیروهای چهارمحال و بختیاری در سطح ملی باید در دستور کار مسئولان دستگاه های اجرایی باشد.
در این همایش تعدادی از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای چهارمحال و بختیاری دیدگاه ها و پیشنهادات خود را در زمینه انتخابات ارائه کردند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه سال جاری همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار: جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.