به گزارش ایرنا، حجت الله مهدیان روز دوشنبه در همایش گرامیداشت روز جهانی کارگر در شهرکرد افزود: اهتمام در رفع مطالبات کارگران از طریق تامین حقوق و دستمزد، ارتقای سطح بهداشت و سلامت، تامین زیرساخت های لازم تهیه مسکن کارگری، ارتقای سطح ایمنی و ارتقای مهارتهای فنی و تخصصی و حل مشکلات مالی بنگاه های اقتصادی از دیگر اقدامات دولت یازدهم در حوزه کارگری بوده است.
وی با اشاره به نقش مهم کارگران در رونق اقتصادی کشور تصریح کرد: کارگران منبع غنی سرمایه انسانی به شمار می روند و هم اکنون این قشر بعنوان سرمایه انسانی دیده می شود.
مهدیان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و نگرش معظم له در خصوص جایگاه کارگر افزود: رهبری، کار و کارگر را به مثابه عبادت تعریف کرده اند که ضروری است از این بیانات بخوبی استفاده کرد.
مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون با اشاره به نقش این بانک در فراهم سازی فرصت های شغلی کشور اظهار کرد: این بانک با 500 واحد بانکی فعال در سطح کشور در راستای توانمندسازی تعاونی ها گام برمی دارد.
به گزارش ایرنا، مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور به نمایندگی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این برنامه حضور یافت.
در این همایش که با عنوان 'تبیین نقش کارگران در تحقق اقتصاد مقاومتی' نامگذاری شده بود، از هشت برگزیده مسابقات قرآنی کارگری و تعدادی از کارگران نمونه استان تجلیل شد.
11 اردیبهشت با عنوان روز جهانی کارگر نامگذاری شده است.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشار: جهانبخش صفری
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.