به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز پنجشنبه در نشست هیات نظارت بر انتخابات چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری در تامین انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری توانست رتبه برتر کشور را به خود اختصاص دهد.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: هم اینک هماهنگی، تعامل و رابطه مطلوبی بین اعضای هیات نظارت و هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.
وی یادآور شد: برگزاری نشست های توجیهی مورد نیاز برای دست اندرکاران برگزاری انتخابات چهارمحال و بختیاری باید در دستور کار ستاد انتخابات استان باشد.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: هماهنگی موجود بین نیروها و اعضای هیات نظارت و هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا چهارمحال و بختیاری نقش مهمی در افزایش سلامت انتخابات دارد.
اردشیر نوریان اظهار کرد: بسیاری از ابهامات و اشکالات مربوط به برگزاری انتخابات را می توان با تدبیر، همدلی و برنامه ریزی علمی رفع کرد.
نماینده مردم شهرستان های فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: حرکت در مسیر قانون و توجه به شایسته سالاری باید مورد توجه همگان باشد.
علی کاظمی باباحیدری تاکید کرد: جلوگیری از تخلفات احتمالی در روند برگزاری انتخابات از مهمترین اولویت های اعضای هیات نظارت و هیات اجرایی انتخابات محسوب می شود.
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس نیز گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای باید مورد توجه ویژه مسئولان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات قرار گیرد.
خدیجه ربیعی فرادنبه تصریح کرد: حفظ اعتماد مردم مهمترین دستاورد و نتیجه امنیت و سلامت انتخابات در دوره های مختلف است.
نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: افزایش مشارکت مردم در انتخابات تاثیر مستقیم در خنثی شدن توطئه های بیگانگان علیه نظام جمهوری اسلامی دارد.
محمد خالدی اظهار کرد: به همین منظور راهکارهای لازم برای حضور گشترده و حداکثری مردم در پای صندوق های رای باید شناسایی و ارائه شود.
حبیب نیکخو سرپرست جدید دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در چهارمحال و بختیاری نیز گفت:زمینه لازم و تمامی تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شده است.
انتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردی بهشت امسال به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.