به گزارش ایرنا، شعبانعلی رمضانیان در نشست روشنگری فرهنگیان شهرکرد در مجتمع فرهنگی لاله افزود: دشمن برای ضربه زدن و خدشه وارد کردن به نظام انقلاب اسلامی تمام تمرکز خود را بر روی مساله اقتصاد ایران قرار داده است.
وی با بیان اینکه دشمن می خواهد با یکسری اهداف اقتصاد را ناکارآمد جلوه دهد تا به مردم فشار بیاورد، گفت: در این زمینه دشمن برنامه دارد تا با ناکارآمد نشان دادن اقتصاد کشور به انقلاب ضربه بزند و این ناکارآمدی را به حساب مجموعه انقلاب بگذارد، از سوی دیگر متاسفانه دست هایی در کار است که می خواهند به جای پرداختن به اقتصاد مقاومتی، مساله کشور را به سمتی ببرند تا نگرانی مردم را چیز دیگری قلمداد کنند.
رمضانیان اظهار کرد: مقام معظم رهبری سالهاست بر تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان یک اقتصاد درون زا و برون محور تاکید دارند.
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان گفت: بسیج و سپاه نمی توانند وارد مصادیق انتخابات شوند، اما معلمان و فرهنگ ویژگی ها نامزد اصلح را برای مردم تبیین کنند.
وی افزود: برای اینکه راه های شناخت گزینه اصلح به مردم معرفی شود باید ابتدا نگاهی به گذشته آنان انداخت و بررسی شود که آیا گذشته این نامزدها، دغدغه مردم بوده یا نبوده است.
رمضانیان افزود: باید گزینه های انتخاباتی را از طریق رفتار و گرفتار آنها شناخت و مکنونات افراد در انتخابات را باید مد نظر داشت.
به گفته وی، مردم به برنامه های نامزدهای انتخاباتی توجه ویژه داشته باشند، هرچند متاسفانه در کشور عده ای برنامه ارائه می دهند و بعد آن را منکر می شوند.
رمضانیان افزود: از دیگر راه های شناخت گزینه اصلح در انتخابات این است که مردم بدانند همنشین و دوستان این نامزدها چه کسانی هستند.
وی گفت: اصلح کسی است که به آرمان های انقلاب اسلامی پایبند باشد و از مهمترین ویژگی گزینه اصلح این است که نامزد انتخاباتی از ولی فقیه فرمانبری داشته باشد و فرامین مقام معظم رهبر یار مورد توجه قرار دهد و اصلح کسی است که مردم را مد نظر داشته باشد و نگاهش به مردم ابزاری نباشد و مردم را تنها برای انتخابات نخواهد.
سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی مسئول بسیج فرهنگیان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تاکنون 17هزار نفر از فرهنگیان به عضویت سازمان بسیج در آمده اند.
خبرنگار: محمود رئیسی**انتشار: جهانبخش صفری
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.