به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز سه شنبه در نشست هماهنگی امور اقتصادی و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با فعال شدن پنجره واحد اقتصادی ضمن کاهش چشمگیر بروکراسی اداری زمینه افزایش انگیزه سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری فراهم می شود.
وی افزود: فرمانداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی در شناسایی و ارائه طرح های سرمایه گذاری نقاط مختلف این استان تلاش بیشتری انجام دهند.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: استفاده از توان سرمایه گذاران بخش خصوصی، دولتی و نیمه دولتی مانند بنیادهای برکت و مستضعفان به منظور انجام سرمایه گذاری در حوزه های مختلف استان به طور ویژه پیگیری و اجرایی شود.
وی یادآور شد: فرمانداران شهرستان های 9 گانه نیز در سرمایه گذاری های مختلف با یکدیگر رقابت سالم داشته باشند.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: سرمایه گذاری در بخش های مختلف می تواند باعث افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، ارتقای شاخص های توسعه ای، رونق اقتصادی، مهاجرت معکوس و بازگشت خانواده های ساکن در نقاط دیگر کشور به داخل استان شود.
وی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، بهزیستی، بنیاد برکت و دیگر نهادها برای سرمایه گذاری های بزرگ در چهارمحال و بختیاری اعلام آمادگی کرده اند.
وی با اشاره به کاهش بارندگی ها، خشکسالی ها و افت شدید منابع آب چهارمحال و بختیاری در 9 سال گذشته افزود: در صورت لزوم می توان با جابه جایی علمی و کارشناسی مکان اجرای برخی طرح های سرمایه گذاری نسبت به تامین آب مورد نیاز در این بخش اقدامات لازم را انجام داد.
فرصت ها و قابلیت های اقتصادی و سرمایه گذاری در بخش های مختلف چهارمحال و بختیاری مانند حوزه عمران، صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی شناسایی شده است.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار: جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.