یوسف آقابزرگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد با اشاره به اعزام حجاج اظهار داشت: افرادی که در استان تا پایان تیرماه سال 85 ثبت‌نام کردند امسال در اولویت اعزام حج تمتع هستند.

وی با بیان اینکه متقاضیان نیز باید ما به تفاوت هزینه حج تمتع را پرداخت کنند، افزود: این هزینه تا سقف 100 میلیون ریال است که پس از محاسبه اصل سود توسط بانک ملی به حساب سازمان حج و زیارت واریز و رسید آن صادر می‌شود.

رئیس حج و زیارت چهارمحال و بختیاری بیان کرد: براساس اعلام سازمان حج و زیارت اولویت اعزام در سال جاری با کسانی است که تا تاریخ مشخص شده هزینه مشخص شده واریزی را پرداخت کنند.

آقابزرگی تعداد ثبت‌نام شدگان از استان چهارمحال وبختیاری را 654 نفر تا 31 تیرماه سال 85 عنوان و خاطرنشان کرد: متقاضیان اعزام حج تمتع سال جاری باید دارای گذرنامه بین‌المللی تک نفره با تاریخ اعتبار تا 5 اسفندماه سال جاری باشند.

وی با اشاره به اعزام کاروان‌هایی به عتبات عالیات گفت: از ابتدای امسال تاکنون 964 نفر در قالب 26 کارون به عتبات عالیات اعزام شدند.

رئیس حج و زیارت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تاکنون پرواز کاروان‌های هوایی عتبات عالیات از فرودگاه اصفهان انجام شده است.

آقابزرگی ادامه داد: تا آخر اردیبهشت‌ماه کاروان‌هایی که ظرفیت آن‌ها تکمیل شود به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618213
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.