به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی طرح پیوند جوانان و نوجوانان با مسجد با بیان اینکه انسان هر کاری برای نظام و نظام اسلامی انجام دهد از پاداش خداوند بهره‌مند می‌شود، اظهار داشت: در جامعه امروز وظیفه روحانیون متفاوت و سنگین‌تر از قبل شده است هر چه در ادای این وظیفه دغدغه داشته ‌باشیم باز هم بعید است این وظیفه به طور کامل انجام شود‌.

وی افزود: ائمه جماعات به عنوان اینکه مسجد در اختیار شما است باید محیطی را مهیا کنند تا جوانان را در مسجد جذب کنند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: مسجد باید در راستای یک درمانگاه باشد تا مشکلات ایمانی، اخلاقی و روحی و روانی را درمان کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام بیان اینکه اگر مساجد به درمانگاه تبدیل نشود حق مساجد ادا نمی‌شود، خاطرنشان کرد: امروز با این غوغای هجمه‌های فراوان بر ارزش‌های دینی به همان میزان بیماری زیاد است.

وی با بیان اینکه مساجد باید به درمانگاه حقیقی تبدیل شود، گفت: ارتباط بین مسجد و مدرسه با تعطیلی مدارس قطع می‌شود لذا باید قبل از تعطیلی مدارس افراد باید به مسجد جذب شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بعد از اجرای این طرح باید 2500 جوان و نوجوان مومن دینی به جامعه معرفی شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611943
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.