به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری، کوروش بیگدلی با اعلام این خبر اظهار کرد: افزایش مالیات بر واردات، مهم ترین اقدام و راهکار برای جلوگیری از قاچاق کالا به کشور، ترغیب مردم به خرید کالای ایرانی و تحقق سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' است.
وی با بیان نوسانات قیمت انرژی در بازارهای جهانی، تحریم های اقتصادی، نبود ثبات و پایداری درآمدهای حاصل از فروش نفت افزود: درآمدهای مالیاتی به عنوان پایه های درآمدی در اقتصاد مقاومتی به جای درآمدهای حاصل از فروش نفت است.
بیگدلی ادامه داد: چالش مهم و اساسی در اقتصاد مقاومتی، تامین درآمدها و منابع مالی است که درآمدهای مالیاتی به عنوان یکی از پایدارترین منابع درآمدی محسوب می شود.
مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری افزود: جلوگیری از فرار مالیات، شناسایی مودیان و منابع مالیاتی جدید و استفاده از طرح ها و برنامه های نوین و راهکاری برای تحقق درآمدهای مالیاتی است.
بیگدلی افزود: ایجاد زیر ساخت و بسترهای فرهنگی پرداخت مالیات نقش مهمی در تحقق اهداف و سیاست های اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از فرار مالیاتی دارد.
وی گفت: بخش عظیمی از اعتبارات و درآمدهای مالیاتی، صرف اجرای طرح های عمرانی و امور زیربنایی در هر منطقه می شود.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار دهنده:جهانبخش صفری دهکردی
7361/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.