به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابوالحسن فاطمی در خطبه های نمازجمعه شهرکرد اظهار کرد: مسئولان قوه مقننه و مجریه باید در سال جدید، پیام رهبرمعظم انقلاب را در راستای حمایت همه جانبه از تولید و تولید کننده جدی بگیرند و به هر نحو از ورود کالاهای غیر ضرور که امکان تولید آن در داخل کشور وجود دارد را بگیرند.
وی رعایت عدالت اجتماعی در جامعه را موجب اتحاد، همبستگی بین مردم و دولت عنوان کرد و گفت: اگر ملت احساس بی عدالتی در جامعه داشته باشد، انسجام و همدلی آنها کمرنگ خواهد شد.
امام جمعه موقت شهرکرد در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به ایام نوروز گفت: این روزها بهترین فرصت برای کنارگذاشتن اختلافات بین اقوام و آشنایان است و باید همه افراد صله رحم را آن گونه که دین مبین اسلام و ائمه معصومین (ع) سفارش کرده اند، ادا شود.
حجت الاسلام فاطمی توضیح داد: باید برخی از ویژگی های نوروز از جمله دید و بازدید، دیدار بزرگان، هدیه دادن ،احسان و نیکوکاری که مورد تاکید اسلام است را رعایت کنند و در سال جدید از کمک به نیازمندان دریغ نکنند.
وی از مردم خواست در ایام نوروز از ریخت و پاش ها، تجملات و اسراف خودداری کنند و رعایت شئونات اسلامی در رفتار و برخورد با افراد نامحرم را مد نظر داشته باشند.
خبرنگار: مرتضی شاهوردی **انتشاردهنده: جهانبخش صفری دهکردی
6199/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.