به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی بانک های چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: براساس قانون تمامی بانک های عامل موظف و ملزم به پرداخت تسهیلات مسکن به ویژه در حوزه روستایی می باشند.
وی افزود: سرپیچی احتمالی هر کدام از مدیران عامل بانک ها در پرداخت تسهیلات مسکن به خصوص در بخش روستایی تخلف محسوب می شود.
سلیمانی دشتکی به شرایط سخت مالی و اقتصادی دولت اشاره و تصریح کرد: عملکرد مجموعه بانک های عامل چهارمحال و بختیاری و حوزه اقتصادی استان مطلوب و قابل دفاع است.
وی تعریف جدید علمی از اشتغال در کشور را ضروری دانست و یادآور شد:مسوولان دولتی در چهارمحال و بختیاری به منظور ایجاد اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی استان تلاش های زیادی را در حوزه سرمایه گذاری و ارتقای شاخص های توسعه ای بخش های مختلف این استان انجام داده اند.
مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تاکنون یکهزار و 14 پرونده با نیاز اعتباری 220 میلیارد ریال در بخش های گلخانه، تولید قارچ خوراکی و پرورش ماهی در قفس برای دریافت تسهیلات به صندوق توسعه ملی معرفی شده است.
ذبیح الله غریب اظهار کرد: از این تعداد 93 میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات به 347 پرونده پرداخت شد.
وی افزود: برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی چهارمحال و بختیاری 250 میلیارد ریال تسهیلات از صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شد.
غریب تاکید کرد: از این مبلغ تاکنون 87 میلیارد ریال به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: سه هزار پرونده دریافت تسهیلات مسکن روستایی به بانک های عامل استان معرفی شد.
سهراب رئیسی نافچی تصریح کرد: از این تعداد تاکنون تسهیلات مورد نیاز 923 فقره پرونده ابلاغ شده است.
وی یادآور شد: در صورت پرداخت کامل تسهیلات مورد نیاز این پرونده ها، سه هزار پرونده جدیدی تسهیلات مسکن روستایی به بانک های عامل چهارمحال و بختیاری معرفی می شود.
مدیران بانک های عامل چهارمحال و بختیاری امسال در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی توانستند با آسان کردن شرایط پرداخت تسهیلات بانکی، بخشش جرائم و امهال برخی وام ها نسبت به رونق تولید، افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رشد سرمایه گذاری و تکمیل و راه اندازی طرح های جدید در استان اقدام کنند.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده : محمود رئیسی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.