به گزارش ایرنا، سید نعیم امامی روز شنبه در یکصد و شانزدهمین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: به منظور رفع مشکلات یکهزار و 190 پرونده بررسی شده در این ستاد یکهزار و 295 مصوبه صادر شده است.
وی افزود: از این تعداد تاکنون 361 مصوبه به طور کامل اجرا شده و 934 مصوبه در دست اقدام است.
امامی تصریح کرد: مشکلات واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری بیشتر در زمینه های تامین نقدینگی، تسهیلات بانکی، بدهی به تامین اجتماعی و امور مالیاتی بوده که به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته است.
وی یادآور شد: با مساعدت مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های عامل چهارمحال و بختیاری توانستیم بسیاری از مشکلات موجود بر سر راه تولید در این استان را برطرف کنیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در نشست روز چهاردهم اسفندماه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مشکلات بانکی و بدهی مالیاتی هشت طرح و واحدی صنعتی و کشاورزی این استان مطرح و بررسی شد.
وی گفت: در نتیجه تصمیمات امروز سه واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری در کوتاه ترین زمان ممکن از رکود خارج و فعالیت خود را از سر می گیرند.
امامی تاکید کرد: جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و حمایت از تولیدکنندگان جزو مهمترین اولویت های مسئولان ارشد چهارمحال و بختیاری در دولت یازدهم محسوب می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع چهارمحال و بختیاری نیز گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی باید خرید نیازهای خود از تولیدات داخلی را در اولویت قرار دهند.
سیامک سلیمانی دشتکی تصریح کرد: احیای واحدهای تولیدی راکد، بهره مندی از ظرفیت کامل تولید، جلوگیری از تعطیلی واحدهای نیمه فعال و تکمیل و راه اندازی پروژه های دارای افزون بر 60 درصد پیشرفت فیزیکی در چهارمحال و بختیاری نقش مهمی در افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی استان ایفا کرد.
وی یادآور شد: مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری کاهش روند بروکراسی و کاغذبازی اداری و تقویت جدی واحدهای تولیدی استان با هدف دستیابی سریع تر به شاخص های توسعه ای را در دستور کار قرار دهند.
سلیمانی دشتکی اظهار کرد: استفاده از توان سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور سرمایه گذاری در بخش های مختلف چهارمحال و بختیاری برای تسریع در روند دستیابی به توسعه همه جانبه و پویا در این استان ضرورت دارد.
ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری یکی از فعال ترین ستادهای کشور محسوب می شود که امسال با برگزاری 116 جلسه وضعیت یکهزار و 190 پرونده و یکهزار و 295 مصوبه مربوط به واحدهای تولیدی در استان را بررسی کرد.
در این نشست خانه صنعت و معدن چهارمحال و بختیاری از مسئولان استانداری، صنعت معدن و تجارت و بانک کشاورزی برای انجام خرید مورد نیاز از کارخانه های لوله سازی استان و تامین نقدینگی این واحدهای صنعتی تقدیر کرد.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده:محمود رئیسی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.