به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابوتراب بهرامی روز سه شنبه در آیین معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: در شرایط کنونی که دشمن برای ایران چنگ و دندان خود نشان می دهد و به دنبال ایجاد اختلاف و چند دستگی در جامعه است که افزایش وحدت و انسجام در سطح ملی یک امر ضروری است.
وی با اشاره به اینکه کمتر از سه ماه تا برگزاری انتخابات در کشور باقی مانده است، اظهار کرد: دشمن فقط برای سال 88 برنامه ریزی نکرده بود و برای انتخابات آینده نیز نقشه و برنامه ریزی کرده است که نقاط ضعف را شناسایی و از همان نقاط برای ورود به جامعه وارد شود.
حجت الاسلام بهرامی به شناسایی نقاط ضعف و کنار گذاشتن این نقاط در انتخابات آینده کشور تاکید کرد و گفت: باید جریان های و اشخاص همسو با خود را شناسایی و حمایت کنیم .
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: حضور در انتخابات باید براساس فرمایش مقام معظم رهبری حداکثری و انتخاب فرد اصلح باشد.
حجت الاسلام بهرامی از شکل دهی هادیان سیاسی در بین نیروهای نظامی، انتظامی و نیروهای مسلح و سپاه از سوی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خبر داد و گفت: گروه ها مانند نهضت روشنگری در انتخابات قبل،با حضور در استان ها به روشنگری سیاسی می پردازد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه نفوذ دشمن یکی از مهمترین دغدغه ها و نکته های مورد بیان از سوی مقام معظم رهبری در چند سال اخیر است، افزود: دشمن به دنبال نفوذ در بین نخبگان و جوانان و بر هم زدن افکار و اندیشه های اثر گذار در کشور است.
به گفته وی، در انتخابات آینده، نیروی انتظامی مسوولیت سنگین دارد و هر فرمانده به عنوان یک هادی سیاسی است که باید در ایجاد بصیرت دهی و ایجاد بینش سیاسی و فهم سیاسی تلاش کنند.
به گزارش ایرنا ،در این آیین از خدمات حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی تقدیر و حجت الاسلام عباس دهقان به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی چهارمحال وبختیاری معرفی شد.
دوازدهمین انتخابات رئیس جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اردیبهشت سال 96 برگزار می شود.
خبرنگار: سمیه پناهنده** انتشار دهنده:فاطمه نوری جهانگرد
7360/1042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.