به گزارش ایرنا، سیامک سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در جلسه کمیسیون ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، تامین کالاهای اساسی و ثبات قیمت اقلام مورد نیاز خانوارها در روزهای پایانی سال در این استان را مطالبه بر حق شهروندان دانست.
وی کنترل و نظارت بر بازار استان توسط دستگاه های مربوطه را با هدف پیشگیری از کاهش اقلام و یا افزایش قیمت کالاها خواستار شد.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان نیز در این جلسه از تامین گوشت سفید (مرغ ) مورد نیاز استان برای ایام نوروز امسال خبر داد و اظهار کرد: انعقاد قرارداد تامین بیش از 350 تن مرغ از مرغداری های استان انجام شده و گوشت سفید مورد نیاز روزهای پایانی سال به میزان کافی ذخیره سازی شده است.
ذبیح الله غریب از ذخیره سازی و توزیع گوشت منجمد خارجی با قیمت مناسب در سطح استان از اواسط اسفند ماه سال جاری خبر داد و تصریح کرد: با بررسی معاونت پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی برای تامین و توزیع پروتئین شب عید استان هیچ محدودیتی وجود ندارد.
دبیر کمیسیون تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری توضیح داد: تخصصی شدن و ارتقای کمی و کیفی تولید و عرضه کالا در بازار نیز باید به عنوان یک برنامه راهبردی مورد توجه قرار گیرد.
غریب، از خرید و ذخیره سازی میوه سیب درختی روزهای پایانی سال جاری را یادآور شد و افزود: با تمهیدات اندیشیده شده تا اواسط بهمن ماه پرتقال مورد نیاز مردم برای ایام نوروز نیز خریداری و ذخیره خواهد شد.
تکمیل و راه اندازی بازارچه صنایع دستی و بازارچه عرضه مستقیم ماهی مرکز استان نیز برای ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی از مصوبات جلسه کمیسیون تنظیم بازار چهارمحال وبختیاری بود.
خبرنگار: مرتضی شاهوردی**انتشاردهنده: جهانبخش صفری دهکردی
6199/6021

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.